ماهان شبکه ایرانیان

از دستگیری عاملان مزاحمت نوامیس تا نجات دختر جوان از خودکشی در ساری

ماموران وظیفه شناس یگان امداد ساری در حین تردد در سطح شهر ساری به محض مشاهده ایجاد مزاحمت برای نوامیس توسط ۲ اوباش با خودروی پرادو مشکی، بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در اقدام ایثارگرانه و شجاعانه ماموران انتظامی این شهرستان، 2 نفر از عاملان ایجاد مزاحمت نوامیس در شهر ساری دستگیر شدند.
 
 به گزارش ایسنا، سرهنگ عبداله حسن زاده 23 مهر در گفت‌وگویی با رسانه‌ها بیان کرد: ماموران وظیفه شناس یگان امداد ساری در حین تردد در سطح شهر ساری به محض مشاهده ایجاد مزاحمت برای نوامیس توسط 2 اوباش با خودروی پرادو مشکی، بلافاصله وارد عمل می‌شوند.
 
وی افزود: ماموران یگان امداد ساری در راستای وظیفه دینی و انسانی با توجه به حساسیت موضوع بی درنگ طی هماهنگی با مرجع قضایی و بدون تعلل و در اقدامی شجاعانه و فداکارانه پیش از وقوع هرگونه اتفاق ناگوار، مخلان نظم و امنیت را دستگیر و متهمان را به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.
 
سرهنگ حسن زاده  تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد یک اسلحه شکاری دولول، 11 عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد از نوع تبر و چاقو کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مدافعان نظم و امنیت مواجه خواهند شد.
 

نجات دختر جوان از خودکشی در ساری

فرمانده انتظامی ساری از نجات دختری 18 ساله از خودکشی که با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت، خبر داد.
 
سرهنگ عبداله حسن زاده  با اعلام خبر نجات دختر جوان از خودکشی، درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: حدود ساعت 3 عصر روز گذشته دختری جوان با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت.
 
وی بیان کرد: با اقدام این دختر، بلافاصله اکیپی از ماموران یگان امداد و کلانتری14 ساری در محل اعلامی حضور پیدا کردند که خوشبختانه این دختر 18 ساله پس از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی و دعوت به آرامش از اقدام به خودکشی منصرف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره علت این اقدام دختر جوان در حال بررسی است.
 
سرهنگ حسن زاده، با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، یادآور شد: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.
 

کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ حسن زاده، از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف کامیون و نیسان در آن شهرستان خبر داد.
 
وی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه رودپی در مسیر حوزه استحفاظی به دو خودروی کامیون و نسیان حامل چوب مشکوک شدند.
 
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 10 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان خودروها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن زاده با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان