ماهان شبکه ایرانیان

اسرائیل: هرگز هیچ مذاکره‌ای برای توافق آتش‌بس یا تبادل اسرا انجام نخواهیم داد مگر در سایه استمرار جنگ

گالانت: فرانسه سیاست خصمانه‌ای علیه «یهودیان» در پیش گرفته است و پیوسته آن را اجرا می‌کند، اما ما به دفاع از اسراییل در مقابله با دشمنانمان خواه با فرانسه یا بدون آن ادامه خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم پاریس مبنی بر عدم صدور مجوز برای حضور شرکت‌های این رژیم در نمایشگاه صنایع نظامی دریایی، فرانسه را به اتخاذ سیاست خصمانه علیه «یهودیان» متهم کرد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تصمیم فرانسه در خصوص عدم صدور مجوز برای حضور شرکت‌های این رژیم در نمایشگاه صنایع نظامی دریایی واکنش نشان داد.
 
وی مدعی شد: تصمیم (پاریس) برای تبعیض علیه صنایع نظامی اسرائیل در فرانسه برای دومین بار، به دشمنان اسرائیل در طول جنگ کمک می‌کند و رفتارهای امانوئل ماکرون (رئیس جمهور فرانسه) لکه ننگی برای مردم فرانسه و ارزش‌های جهان آزاد است.
 
گالانت افزود: فرانسه سیاست خصمانه‌ای علیه «یهودیان» در پیش گرفته است و پیوسته آن را اجرا می‌کند، اما ما به دفاع از اسراییل در مقابله با دشمنانمان خواه با فرانسه یا بدون آن ادامه خواهیم داد.
 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود تداوم حملات راکتی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد: ما پس از تضعیف حزب‌الله و دور کردن آن از مرزها، ساکنان شمال را به خانه‌هایشان بازمی‌گردانیم.
 
وی تصریح کرد: هرگز هیچ مذاکره‌ای (برای توافق آتش‌بس یا تبادل اسرا) انجام نخواهیم داد مگر در سایه استمرار جنگ.
 
روابط فرانسه و رژیم اسرائیل پس از سخنان امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه رو به وخامت گذاشته است.
 
مکرون شب گذشته در جلسه هفتگی دولت فرانسه با اشاره به قطعنامه تصویب شده در نوامبر 1947 توسط مجمع عمومی سازمان ملل در مورد طرح تقسیم فلسطین به دو کشور یهودی و فلسطینی، گفت: نتانیاهو نباید فراموش کند که اسرائیل با تصمیم سازمان ملل ایجاد شده است.
 
وی ادامه داد: بنابراین اکنون زمان نادیده گرفتن تصمیمات سازمان ملل نیست.
 
رئیس جمهوری فرانسه 14 مهرماه نیز در گفت و گو با رادیو «فرانس اینتر»، تصریح کرد که توقف ارسال تسلیحات به (رژیم) اسرائیل برای حمله به غزه اولین راه حل سیاسی برای پایان دادن به این درگیری ها است.
 
مکرون تاکید کرد که هیچ اقدام مثبت و سازنده‌ای در ارتباط با حل این مناقشه تاکنون رخ نداده است و از اینکه رژیم اسرائیل موضع فرانسه را نمی شنود، ابراز ناراحتی کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان