ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه سالاد کولسلا مجلسی و خوش طعم

طرز تهیه سالاد کولسلا خانگی با یک روش ساده را در این قسمت مطالعه می کنید. این سالاد خانگی ویژه و مجلسی می باشد.

طرز تهیه سالاد کولسلا مجلسی و خوش طعم

طرز تهیه سالاد کولسلا با یک روش ساده را در این قسمت مطالعه می کنید‌. این سالاد ویژه طعم و مزه عالی داشته و برای پذیرایی در مهمانی ها نیز گزینه عالی است. این سالاد ویژه در سفره های شما رنگین خواهد بود.

سالاد کولسلا، یک سالاد مجلسی:

برای داشتن طعم متنوعی از سالادهای خانگی شما علاقه مندان در این قسمت می توانید، همراه ما باشید. در این قسمت با نحوه تهیه یک سالاد ویژه آشنا می شوید. در این قسمت با طرز تهیه سالاد مرغ و سالاد کول با رسپی های متنوع آشنا می شوید.

دستور تهیه سالاد کولسلا

مواد اولیه:

  • کلم سفید: 250 گرم
    انگور: 50 دانه
    پیاز: 1 عدد
    فلفل دلمه‌ای:  1 عدد
    سس فرانسوی کم چرب: 1 قاشق غذاخوری
    ماست کم چرب: 6 قاشق غذاخوری
    هویج: 1 عدد
    فلافل دلمه قرمز: 1 عدد

طرز تهیه سالاد کولسلا:

در این روش برای آماده کردن این سالاد ویژه خانگی باید ابتدا کلم سفید را بشورید و بعد از آبکشی شدن آن را به صورت ورقه‌ای ای نازک خرد کنید. مقداری فلفل دلمه ای سبز، فلفل دلمه قرمز، انگور، هویج و دیگر سبزیجات دلخواه خود را باید به صورت نگینی برش بزنید‌.

طرز تهیه سالاد کولسلا
کلم را باید به صورت ورقه‌ های نازک نیز برش زده و با یکدیگر ترکیب کنید. در ادامه باید سس ویژه سالاد را بریزید. سس فرانسوی، سس ماست و مقداری ادویه چاشنی را با هم‌ ترکیب کرده و به مواد سالاد خود اضافه نمایید.

درون یک ظرف مخصوص نیز مواد رو با یکدیگر ترکیب کرده و سس ویژه را روی آن سرو کنید. در ادامه باید مقداری جعفری خرد شده نیز روی سالاد ریخته و با جعفری آن را تزیین کنید.

روش تهیه سس فرانسوی سالاد:

در مرحله بعدی از طرز تهیه سالاد کولسلا باید نحوه تهیه یک سس خانگی ویژه را مطالعه کنید. یک سس دست ساز که برای انواع فست فود و سالاد نیز می توانید آن را استفاده کنید.

روش تهیه سالاد کولسلا
مواد لازم:

  • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
    پودر خردل: 1 دوم قاشق چای خوری
    سرکه: 3 قاشق غذاخوری
    فلفل و نمک: به میزان لازم
  • شکر: 1 قاشق چای خوری

برای آماده سازی این سس ویژه و راحت باید ابتدا تمام مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و هم بزنید. کمی زمان داده تا سس مزه دار شده و مواد آن با یکدیگر به خوبی ترکیب شود. بعد از چند ساعت که مواد سس مزه دار و ترکیب شده باید آن را روی سالاد خود بریزید و با سالاد ترکیب کرده و نوش جان کنید.

این سالاد ویژه به عنوان یک میان وعده سالم و رژیمی نیز تهیه می شود. یک سالاد متنوع و خوش رنگ که برای پذیرایی در مهمانی های شما گزینه مناسبی است. این سالاد خوشمزه را در کنار پلو نیز می توانید، نوش جان کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان