ماهان شبکه ایرانیان

واکنش متفاوت رشیدی کوچی به طرح رجیستری آیفون

جلال رشیدی کوچی به اعلام رفع مشکل رجیستری آیفون از سوی وزیر ارتباطات و سخنگوی دولت واکنش نشان داد.

واکنش متفاوت رشیدی کوچی به طرح رجیستری آیفون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس یازدهم در واکنش به رفع مشکل رجیستری آیفون در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

خدا قوت

و تشکر از نگاه مثبت دولت.

این اقدام امیدآفرین با رفع فیلترینگ کامل‌تر خواهد شد، ان‌شاءالله. 

واکنش متفاوت رشیدی کوچی به طرح رجیستری آیفون

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان