ماهان شبکه ایرانیان

آیت‎الله‌العظمی جوادی آملی:

ریشه مشکلات جامعه دوری از عقل و عدل است

گروه حوزه‎های علمیه: مفسر قرآن کریم تاکید کرد: همه مشکلات ما به دلیل دوری جامعه از عقل و عدل است، گفت: اگر جامعه به سوی عقل و عدل به پیش نرود، ممکن است حرمت خانواده شهدا و بنیاد شهید نزد نسل سوم و چهارم انقلاب کمرنگ شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) این مرجع تقلید روز پنجشنبه 18 دی در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با وی، با اشاره به مجاهدت‎های خانواده شهدا و ایثارگران، آن‎ها را از سرمایه‎های معنوی کشور عنوان کرد و افزود: دعای خانواده شهیدان و جانبازان و قلب شکسته آن‎ها سهم تعیین کننده‎ای در استجابت دعای همه ما دارد.

آیت الله جوادی آملی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر برای رفع مشکلات و دغدغه‎های خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان قطع نخاعی، بیان کرد: رابطه بنیاد شهید و امورایثارگران با خانواده شهدا و جانبازان باید رابطه‎ای متقابل و صمیمانه باشد.

وی ادامه داد: در این راستا مناسب است بنیاد شهید بودجه خود را صرف ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای افراد تحت پوشش خود به ویژه از طریق بهره‎مندی از فضای مجازی و دورکاری کند.

وی با بیان اینکه همه مشکلات ما به دلیل دوری جامعه از عقل و عدل است، گفت: اگر جامعه به سوی عقل و عدل به پیش نرود، ممکن است حرمت خانواده شهدا و بنیاد شهید نزد نسل سوم و چهارم انقلاب کمرنگ شود.

این مرجع تقلید در پایان برای موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیشبرد و رسیدن به اهداف خود دعا کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‎الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ارایه گزارشی از اقدامات این بنیاد در یک سال اخیر پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان