ماهان شبکه ایرانیان

فرماندار تهران در مراسم تقدیر از مسئولان سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ عنوان کرد

سرشماری ۹۵ نمایش ملی میان شهرداری و دولت

مدیران اجرایی و پشتیبانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ به همراه مدیران بخش‌ها و مناطق شهرستان تهران، مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرشماری 95 نمایش ملی میان شهرداری و دولت

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه تقدیر از مدیران سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 گفت: بیش از دو ماه تلاش و کوشش همه زحمتکشانی که در عرصه این سرشماری فعالیت کردند، منشاء خیر و برکات و به ثمر رسیدن این کار ملی شد که جای تقدیر از یکایک آنها وجود دارد.

وی افزود: سرشماری سال جاری به گونه‌ای انجام شد که به نوع خود و نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه بود و این به برکت تلاش و کوشش مجموعه شهرداری تهران به همراه استانداری، فرمانداری و مجموعه وزارت کشور محقق شد.

فرماندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: امروز ایران اسلامی با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت یکی از کشورهای مستقل و پیشتاز در سطح جهان است و فعالیت دشمنان قسم‌خورده این مردم و انقلاب به دلیل استقلال این نظام به رغم همه دشمنی‌ها بی‌اثر مانده و خوشبختانه کشور با قدرت و استقلال به پیش می‌رود و استکبار جهانی را به زانو در آورده است. موضوعی که خود استکبار جهانی نیز به آن اذعان دارد.

فرهادی با اشاره به اینکه امروز توسعه زیرساخت‌های کشور به شکل چشمگیری افزایش یافته است، افزود: امروز شاهد تحصیل بیش از 5 میلیون دانشجو در کشور هستیم. دانشجویانی که در عرصه‌های تولیدات خوش درخشیده‌اند و تولیدات آنها گواه روشنی بر پیشتازی کشور در عرصه‌های مختلف جهانی است. در نظام اسلامی به معنای واقعی مردم‌سالاری به نمایش گذاشته شده و حضور مردم در صحنه‌های مختلف مهر محکمی بر این مردم‌سالاری در طول انقلاب اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: باید این نعمات را قدر بدانیم و با وحدتی که میان مردم وجود دارد، گام‌های بلندی برای توسعه کشور برداشته شود.

فرماندار تهران به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو اشاره کرد و افزود: قطعا این حادثه غم‌بار بود اما با تلاش همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری تهران به بهترین وجه ممکن مدیریت شد به طوری که موجب صدور دو پیام از سوی مقام معظم رهبری شد. قطعا ایثار قهرمانان ملی آتش‌نشان مورد توجه همه ملت ایران قرار گرفته است.

فرهادی درخصوص روند سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 به عنوان یک نقطه همکاری میان شهرداری و مجموعه دولت اشاره کرد و افزود: سرشماری سال جاری نمایش ملی میان شهرداری و مجموعه دولت بود که بخش اعظم نمره قبولی این کار باید به مجموعه شهرداری تهران داده شود، چراکه با بهره‌گیری از همه امکانات خود، موجب تسهیل در روند این سرشماری شد.

وی درخصوص برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز بر لزوم همکاری میان دولت و شهرداری به ویژه در شهرستان تهران اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات نیز یک همایش ملی است و بخش‌های مختلفی در آن دخیل هستند که فرمانداری پشتیبانی این دستگاه‌ها را برعهده دارد. در سال‌های گذشته در امر برگزاری انتخابات شهرداری تهران کمک‌های قابل توجهی کرده است. امیدواریم در سال آینده نیز با رقم خوردن همین همدلی و همکاری شکل گرفته در امر سرشماری نفوس و مسکن انتخابات نیز بار دیگر عرصه نمایش قدرت و شکوه مردم ایران اسلامی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان