جلد نهم تفسیر قرآن کوثر رونمایی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر داخلی انتشارات هجرت گفت: جلد نهم تفسیر ۱۱ جلدی کوثر در نمایشگاه کتاب استان قم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مهدی نقدی از حضور انتشارات هجرت در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 150 عنوان کتاب تفسیری، حدیثی و حوزوی به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به عرضه تفسیر قرآن کوثر در این نمایشگاه، گفت: این تفسیر تالیف حجت الاسلام یعقوب جعفری است که هر سال یک جلد آن آماده چاپ می‌شود.

مدیر داخلی انتشارات هجرت بیان کرد: پیش بینی شده که تفسیر قرآن کوثر در 11 جلد آماده شود که در این نمایشگاه کتاب جلد نهم آن رونمایی خواهد شد.

نقدی ادامه داد: این تفسیر، کتابی جامع بوده و برای اساتید قرآنی، مدرسان حوزه علمیه و پژوهشگران علوم قرآنی مفید است.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر تحریم‌های شدید ناشران را با مشکل جدی مواجه کرد ولی انتشارات هجرت از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کرده و کتبی که بیشتر مخاطب دارد را به چاپ رسانده و از چاپ مجدد کتب کم مخاطب پرهیز کرده است.

نقدی به چاپ برخی کتب که برای انتشارات و مخاطبان سنگین و پرهزینه است اشاره کرد و گفت: یکی از این کتب، موسوعه بود که به دلیل گران تمام شدن هزینه چاپ و ناتوانی خرید مخاطبان در حال حاضر به چاپ نمی‌رسد.

وی در ادامه از چاپ 3 کتاب در سال جاری برای نخستین بار خبر داد و گفت: این کتب مجموعا 2 هزار صفحه می‌شود و هر یک با تیراژ هزار جلدی به چاپ رسیده است.

مدیر داخلی انتشارات هجرت گفت: این انتشارات بیش از 500 عنوان کتاب را منتشر می‌کند ولی در حال حاضر به دلیل تمام شدن برخی از کتب پرمخاطب، موجودی نداریم و فقط 150 عنوان کتب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر