حقی خبر داد:

خردادماه؛ پایان زمان ارسال آثار به هفدهمین همایش کتاب سال حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: فراخوان هفدمین دوره این همایش از فروردین ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حقی، دبیر همایش کتاب سال حوزه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: روال کار در همایش کتاب سال این است که در هر دوره آثار سال قبل شامل کتاب و پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح چهار فراخوان و به دبیرخانه ارسال می‌شود.

حقی ادامه داد: در سال 94 و در جریان برگزاری هفدهمین همایش کتاب سال حوزه، کتب چاپ شده در سال 93 و پایان‌نامه‌های دفاع شده در سطح چهار در سال قبل به دبیرخانه در حال ارسال شدن است و علاقه‌مندان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند.

حقی با بیان اینکه همایش در بهمن ماه برگزار می‌شود اظهار کرد: در سال جاری نسبت به دوره‌های قبل تغییری در روند اجرایی ایجاد نشده و اتفاق خاصی مدنظر نیست.

وی با بیان اینکه رویکرد همایش در سال قبل، شعار نیازسنجی بود گفت: رویکرد علمی همایش سال جدید نیز بعد از ارزیابی آثار اعلام می‌شود و هنوز رویکردی را تعریف نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال قبل با توجه به شعار علمی، نیازسنجی در شش حوزه دانش از جمله علوم قرآنی و تفسیر صورت گرفت و کتاب مربوط به آن چاپ شد.

دبیر همایش کتاب سال حوزه، حوزوی بودن پدیدآورندگان آثار را از مهم‌ترین شروط شرکت در همایش نام برد و تصریح کرد: شناسایی آثار و نویسندگان برتر و تبیین جایگاه علمی حوزویان از جمله اهداف برگزاری همایش‌های کتاب سال حوزه است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند فرم مربوطه را از پایگاه اطلاع‌رسانی کتاب سال حوزه به نشانی www.ketabeHowzeh.ir دریافت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر