ماهان شبکه ایرانیان

عزیز شدن اسلام در جنگ تحمیلی

جنگ را بر ما تحمیل کردند . ما از جنگ ضربات مادی و معنوی زیادی دیدیم، اما خسارت نکردیم؛ زیرا با وجود این ضربات، اسلام عزیز شد و همه در دنیا فهمیدند که اگر ملتی مؤمن شد و به خدا و قرآن و روز جزا معتقد گردید و جوانانش در میدان جنگ، این گونه با مظلومیت جنگیدند، تا حدی که دشمن را ناکام کردند، سربلند و پیروز است

جنگ را بر ما تحمیل کردند . ما از جنگ ضربات مادی و معنوی زیادی دیدیم، اما خسارت نکردیم؛ زیرا با وجود این ضربات، اسلام عزیز شد و همه در دنیا فهمیدند که اگر ملتی مؤمن شد و به خدا و قرآن و روز جزا معتقد گردید و جوانانش در میدان جنگ، این گونه با مظلومیت جنگیدند، تا حدی که دشمن را ناکام کردند، سربلند و پیروز است . همه ی قدرتهای دنیا دستشان را روی هم گذاشتند، تا بتوانند به قصد ساقط کردن نظام اسلامی، بخشی از این کشور را جدا کنند و تمامیت ارضی ایران را از بین بردند؛ ولی نتوانستند . این، شکست قدرتهای بزرگ نیست؟ این، غلبه و عزت و توانایی ملت ما نیست؟

امروز، هم اروپاییها و هم امریکاییها و هم روسها و هم خیلی از کشورهای دیگر که می دانستیم به عراق کمک می کنند و خیلی از کشورها را هم که نمی دانستیم خودشان اعتراف می کنند که در طول جنگ، چه قدر به عراق کمک کرده اند . یعنی ناتو، امریکا و ورشو سه محور اصلی قدرت نظامی دست روی دست هم گذاشتند و به یک طرف کمک کردند، تا آن طرف دیگر را شکست بدهد و او را به عقب بنشاند و حکومتش را ساقط و سرزمینش را تجزیه کند؛ ولی نتوانستند . این، واقعا خیلی عظمتی است؛ عظمت اسلام . پس، اسلام در این جنگ عزیز شد و مسلمانان فهمیدند که اسلام با یک ملت چه می کند .

ما همان ملت شهریور بیستیم . باد جنگ به این کشور خورد و همه چیز را از ما گرفت . دوساعت نتوانستیم مقاومت کنیم! شمال و شرق و جنوب کشور، به وسیله ی دشمن تصرف شد . ما کدام شهید را از آن روز به یادگار داریم؟ آن روز، کدام مجموعه یی از ملت می توانند بگویند ما بودیم که دفاع کردیم؟ امروز یعنی در دوران اسلام چگونه است؟ در این کشور، چه جایی است که افتخار دفاع جانانه و ستایش برانگیز را نداشته باشد؟ در هریک از دهات همین مازندران شما که آدم وارد بشود، عکس چند شهید در آن جاست . همه جای کشور، این طور است . پس، با این حرکت ما اسلام عزیز شد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان