از سوی معاونت تهذیب؛

کتاب «پاسداشت حریم همسر» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب «پاسداشت حریم همسر، مهارت‌های رعایت مرزها در روابط خانوادگی» به همت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام احسان طریق الاسلامی، مدیر روابط عمومی معاونت تهذیب حوزه گفت: کتاب «پاسداشت حریم همسر؛ مهارت‌های رعایت مرزها در روابط خانوادگی» با هدف ارائه مهارت های زندگی مشترک برپایه آموزه های دینی تهیه شده است.

وی ادامه داد: این کتاب به یکی از مشکلات و چالش‌های بسیار مهم خانواده می‌پردازد و آن‌ همان دخالت دیگران در زندگی همسران است؛ یکی از عواملی که معمولا استحکام خانواده را تهدید می‌کند، دخالت‌های بی‌جای خویشاوندان نزدیک زن و شوهر است. وقتی زن و شوهر نمی‌توانند بین خود و دیگران حریم و مرز به وجود بیاورند، طبیعی است که دیگران به خود حق دخالت خواهند داد. بنابراین همسران باید میان خود به عنوان زن و شوهر، فرزندان و خویشاوندان حریم‌هایی را ایجاد کرده و پاس بدارند. اما این‌که چگونه حدومرز تعیین کنیم و آن را پاس بداریم تا روزنه‌های دخالت دیگران را بسته باشیم، مهارتی است که باید آموخت.

وی اظهار کرد: این کتاب به حدومرزهای موجود میان همسران پرداخته و می‌کوشد با تبیین حدومرز خانوادگی، راهکارهایی برای زوجین ارائه دهد تا بدان وسیله مانع از دخالت دیگران در زندگی شوند.

طریق الاسلامی گفت: این کتاب توسط، دفتر مدیریت مطالعات تربیتی و فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تدوین و  توسط حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد صالحی به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به این کتاب نفیس ، می توانند جهت تهیه آن به سایتwww.tahzib-howzeh.ir  و یاwww.fm24.ir  مراجعه کرده و یا با شماره  تلفن های  09190658050 و  02537841162 تماس حاصل نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان