از سوی معاونت تهذیب؛

کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» به همت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه انتشار و در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» شامل گزارشی است از پیشینه، کارکرد و باید و نبایدهای مربوط به لباس روحانیت در نبرد نمادها است که با قلمی روان و سلیس به هدف برانگیختن طلاب برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت و ضرورت آن به رشته تحریر در آمده است.

برپایه این گزارش، این اثر با تاکید براینکه نبرد عصرحاضر، نبرد نمادهای دینی و اعتقادی است،آورده است: در عصری که ادیان، مذاهب، و آیین های ساختگی،نمادهای باطلشان را به جهانیان عرضه می نمایند و بطور کلی در میدان نبرد نمادها ،آئین‌ها و مذاهب؛ نمادی مقدس و برتر، ساده و در دسترس و در عین سادگی، سازگار با فطرت، کارآمد و مؤثر، آرام‌بخش و معنوی، به میدان مبارزه آمده و «هَل مِن مُبارز» می‌طلبد.

بنابراین روحانیت عالم و فاضل، باید با کمک «نماد» محترم مذهب حقه‌ی تشیع یعنی «لباس ارزشمند روحانیت»، به ترویج معارف ناب اسلام و اهل‌بیت‌علیهم‌السلام بپردازد و از حریم اعتقادات و معارف اسلام دفاع کند.

این گزارش می‌افزاید: کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» توسط دفتر مدیریت مطالعات تربیتی و فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تدوین و  توسط حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اسماعیلی به رشته تحریر در آمده است.

علاقه‌مندان به این کتاب نفیس که توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری طریق معرفت ثقلین در سه هزار نسخه چاپ شده است، می‌توانند جهت تهیه آن به سایت www.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 09190658050 و 02537841162 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان