محدثی خبر داد:

چاپ ۲۰ عنوان کتاب در زمینه خانواده و همسرگزینی از سوی دفتر تبلیغات

حوزه‌های علمیه: موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در موضوع ازدواج، همسرگزینی و تشکیل خانواده، بیش از ۲۰ کتاب چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی ضمن تبریک سالروز ازدواج فرخندۀ حضرت علی و فاطمه (ع) گفت: موسسه بوستان کتاب در موضوع ازدواج، همسرگزینی و تشکیل خانواده، تا کنون بیش از 20 کتاب ارزنده و کاربردی چاپ و منتشر کرده است.
محدثی تصریح کرد: داشتن آگاهی در باره ازدواج و ملاک‌ها و معیارهای انتخاب همسر، نقش تعیین کننده‌ای در خوشبختی زوجین دارد؛ چه بسا انتخاب غلط و ملاک قراردادن معیارهای مادی و ظاهری باعث می شود که زوجین نه تنها طعم خوشبختی را نچشند، بلکه در اندک زمانی به بن بست رسیده، راه جدایی را در پیش بگیرند.
وی به نقش آگاهی جوانان در انتخاب همسر اشاره کرد و افزود: بخشی از این آگاهی‌ها از طریق فرهنگ خانواد‌ه‌ها و تجربیات والدین، بخشی با الگو قراردادن زندگی های موفق و بخشی نیز، با مطالعه کتب سودمند و استفاده از نظریات بزرگان، کارشناسان و روانشناسان به دست می آید.
محدثی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر الگوهای خوبی از سبک زندگی و ازدواج اسلامی ارائه شده و کارهای فرهنگی خوبی به ثمر نشسته است که از آن جمله می‌توان به نشر کتب سودمند با رویکرد دینی و روانشناسی اشاره کرد که با قلمی روان و شیوا به رشته تحریر در آمده اند. بوستان کتاب، یکی از موسساتی است که آثار ارزشمندی در زمینه ازدواج چاپ و منتشر کرده است.
محدثی در ادامه به نام برخی از این آثار و مولفین آن‌ها اشاره کرد و گفت: ازدواج ،موانع و راه حل ها؛ آیت الله ابراهیم امینی جوان و همسرگزینی؛ آیت الله ابراهیم امینی؛ جوانان و انتخاب همسر؛ علی اکبر مظاهری، چهل درس زندگی برای زنان و شوهران؛ سیدمحمدرضا طباطبائی، روش همسرگزینی؛ مهدی رفیعی موحد وکفویت در ازدواج: بررسی تطبیقی هم شانی و کفائت در ازدواج از نگاه فقه و حقوق؛ علی هدایتی از جمله این آثار است.
وی افزود: علاقه‌مندان جهت تهیه و مطالعه این کتاب‌ها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت www.bustaneketab.com  و خرید اینترنتی، از تخفیف ویژه برخوردارشوند.
یادآور می‌شود، روز سه شنبه 24 شهریور، مصادف با اول ذیحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که روز ازدواج نامگذاری شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر