ماهان شبکه ایرانیان

محمد‌هادی امین‌ناجی به ایکنا خبر داد:

تالیف ۳ کتاب برای رفع خلأهای رشته علوم قرآن

گروه اندیشه: امین‌ناجی با هدف مرتفع کردن خلأهای منابع آموزشی تالیف«تفسیر قرآن کریم۱»، «روش‌های تفسیری»و «علوم مورد نیاز برای فهم نهج‌البلاغه» را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدهادی امین‌ناجی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، گفت: خوشبختانه در دانشگاه پیام‌ نور این فرصت برای من ایجاد شده است تا از نزدیک با ضعف منابع آموزشی کشور آشنا شوم و سعی کنم تا آنجا که امکان دارد این ضعف‌ها را مرتفع کنم.
امین‌ناجی افزود: با همین هدف تالیف برخی منابع مورد نیاز رشته علوم قرآن از جمله «تفسیر قرآن کریم1»، «روش‌های تفسیری» و«علوم مورد نیاز برای فهم نهج‌البلاغه» در دستور کار خود قرار دادم و امیدوار هستم این تحقیقات را تا پایان سال 95 به اتمام برسانم .
مدیر گروه علوم قرآن دانشگاه پیام نور اظهار کرد: رشته نهج‌البلاغه از رشته‌های نوپای دانشگاهی محسوب می‌شود اما خوشبختانه دانشگاه پیام‌نور سابقه جدی در ارائه نهج‌البلاغه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.
امین‌ناجی درباره انگیزه نگارش کتاب «تفسیر قرآن کریم1» گفت: این کتاب به تفسیر سوره یوسف اختصاص پیدا کرده است به نظر من محتوای این سوره برای جوانان در مقطع کارشناسی می‌تواند درس‌آموز باشد.
 وی در آخر درخصوص روش تایف این کتاب گفت: سوره یوسف را با نگاه به روایات تفسیر کردم؛ البته سعی دارم در این پژوهش روایت‌های غیر صحیح را از روایات صحیح پالایش کنم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان