ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری قزوین:

دستگاه قضا براساس روزآمدی، خدمت رسانی به مردم را دنبال می‌کند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضا با توجه گسترش شرایط جامعه به دنبال انجام خدمات سریع و مطمئن به مردم است که این رویکرد در شاخصه‌های مختلف از جمله دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دنبال می‌شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در مراسم آغاز بکار دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان البرز بیان داشت: کار و خدمات این دفاتر برای پاسخ گویی به مطالبات مردم و کاهش مراجعات حضوری مردم به محاکم دادگستری از اولویت‌ها و سیاست‌های مهم قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به تسهیل در فرایند خدمت رسانی به مردم در حوزه دادرسی کمک شایانی دارد که لازم است مردم هر چه بیشتر با این دفاتر و خدماتشان آشنا شوند.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز دستگاه قضا موضوع کاهش اطاله دادرسی را در فرایند دادرسی با جدیت پیگیری می‌کند، دستگاه قضا با توجه گسترش شرایط جامعه به دنبال انجام خدمات سریع و مطمئن به مردم است که این رویکرد در شاخصه‌های مختلف از جمله دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دنبال می‌شود.

در ادامه معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین با اعلام این مطلب که این دفتر با اشتغال زایی برای استان با آمادگی کامل و با شایستگی در پاسخگویی به مراجعان حاضر است، گفت: این دفاتر بستری شفاف و آسان برای خدمت رسانی به همشهریان با کمترین زمان ممکن را ارائه می‌دهد.

عبدا... آقاعلیخانی تصریح کرد: خدمات جدیدی که ابلاغ شده از طرف مرکز شامل ثبت دادخواست تجدید نظر در استان می‌باشد همچنین برای آشنایی و آموزش کارکنان دفتر خدمات الکترونیک قضایی کلاس‌های آموزشی توسط کارشناس قضایی تدارک دیده شده است.

وی یادآورشد: برای نخستین بار ثبت نام ثنا در طرح ابلاغ اکترونیک قضایی در زندان انجام شده و رایزنی‌های صورت گرفته با مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه بر این محور استوار است که ثبت دادخواست مددجویان در زندان‌های استان قزوین به سرعت انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان