اقبال شاکری:

اقدامات پینگ‌پنگی مسوولان در حادثه پلاسکو، حوصله مردم را سر می‌برد

رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران از اقدامات مقطعی، پینگ‌پنگی و انداختن توپ در زمین یکدیگر گلایه کرد.

اقدامات پینگ‌پنگی مسوولان در حادثه پلاسکو، حوصله مردم را سر می‌برد

به گزاش ایسنا، اقبال شاکری امروز یکشنبه در جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران و برای بررسی ابعاد گوناگون حادثه پلاسکو برگزار شد، با بیان اینکه در حادثه پلاسکو شورا باید محور باشد و با دریافت تمام گزارش‌ها  نسبت به جمع‌بندی اقدام کند، گفت: 3000 ساختمان ناایمن دیگر در شهر تهران وجود دارد و جای سوال است با وجود آنکه طرح جامع ایمنی دو سال است که در کش و قوس مجلس گرفتار شده، چگونه می‌توان با این ساختمان‌ها برخورد کرد.

وی با بیان اینکه باید به حادثه پلاسکو و مقصران آن به طور سیستمی و همه‌جانبه نگاه کنیم، ادامه داد: مسوول تجهیزات تقلبی کیست؟ مسوول فروش امضا و عدم حضور ناظر بر سر ساختمان کیست؟ مسوول عدم بازرسی کارشناسان وزارت کار کیست و باید به همه این سوالات پاسخ داده شود تا مقصران اصلی شناسایی شود.

رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر استعفای قالیباف گفت: «حیا کن، رها کن» برای همان مسابقات فوتبال است نه برای بررسی مسائل کلان.

شاکری با بیان اینکه عذرخواهی و استعفا کارآمد است اما همه باید این کار را انجام دهند نه اینکه در مورد یک مورد خاص خواهان این موضوع باشیم، گفت: من از قالیباف دفاع نمی‌کنم و قطعا اشکالاتی هم در حادثه پلاسکو وجود داشته که باید بررسی شود. اما باید به روش منطقی به فکر چاره باشیم نه اینکه با اقدامات پینگ‌پنگی حوصله مردم را سر ببریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان