صدیقی مقدم:

تیم پزشکان متخصص به سردشت اعزام شد

رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم پزشکان متخصص بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انجام امور درمانی و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.

تیم پزشکان متخصص به سردشت اعزام شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا صدیقی مقدم رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی اظهار داشت: تیم پزشکی متشکل از استادان دانشگاه‌های پزشکی تهران و ارومیه از امروز چهارشنبه 7 تیرماه برای درمان جانبازان شیمیایی به سردشت اعزام شدند تا به مدت 3 روز خدمات تخصصی داخلی، چشم، پوست، ریه و روان‌پزشکی و زنان ویژه جانبازان را تحت ویزیت و معاینه قرار دهند.

وی افزود: روز جمعه 9 تیرماه نیز در آخرین روز این دوره درمانی و آموزشی، کارگاه ویژه آموزشی برای جانبازان شیمیایی و خانواده‌های آنان و سایر افراد داوطلب برگزار می‌شود تا این افراد با تمام جنبه‌های پزشکی و درمانی مصدومیت شیمیایی آشنا شوند و سؤالات خود را با پزشکان حاضر مطرح کنند.

رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد با اشاره به انجام امور درمانی برای جانبازان شیمیایی به‌صورت مستمر گفت: در حال حاضر یک کلینیک درمانی مصدومان شیمیایی زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران در سردشت مشغول فعالیت است. با تعاملی که با دانشگاه علوم پزشکی ارومیه انجام شده است، حضور دوره‌ای و دائم پزشکان متخصص را در این کلینیک افزایش داده و این کلینیک به‌عنوان پایگاه ثابتی برای خدمات‌رسانی به مصدومان شیمیایی فعال است.

وی افزود: از سوی دیگر از سال‌های گذشته تیم‌های پزشکی از دانشگاه شاهد برای ارائه خدمات درمانی به شهر سردشت مراجعه و پایش سلامت و خدمات پزشکی تخصصی را در همان محل به جانبازان شیمیایی ارائه می‌کنند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جانبازان شیمیایی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر