سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۲۰ درصد کشته شدگان عید فطر موتورسواران بودند

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: موتورسواران ۲۰ درصد کشته شدگان تصادفات در تعطیلات عید فطر را شامل می شوند که بیشتر در استان های گلستان و فارس اتفاق افتاده بود.

20 درصد کشته شدگان عید فطر موتورسواران بودندسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تصادفات فوتی سر صحنه در معابر برون شهری 14 درصد و در معابر درون شهری 4 درصد نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: مهمترین حادثه در این ایام در استان کرمانشاه بین پژو 206 با پژو 405 بود، که در این حادثه 3 تن کشته و 4 تن مجروح شدند.

 سرهنگ رحمانی با اشاره به سهم 40 درصدی واژگونی در تصادفات تعطیلات عید فطر ادامه داد: بیشترین واژگونی در استانهای اصفهان ،گیلان ، کرمان و جنوب رخ داده بود.

وی ادامه داد:موتورسواران 20 درصد کشته شدگان تصادفات در تعطیلات عید فطر را شامل می شوند که بیشتر در استان های گلستان و فارس اتفاق افتاده بود.

 رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: بیشترین علت تصادفات عدم توجه به جلو با 32 درصد ، تخطی از سرعت مطمئنه با 22 درصد و انحراف به چپ 15 درصد بوده است.

 سرهنگ رحمانی  در پایان گفت: بیشترین تصادفات در ساعت  16:00 تا 20:00 به وقوع پیوسته است که 25 درصد تصادفات را شامل می شود.

 

سهم 40 درصدی واژگونی در تصادفات عید فطر

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر