ماهان شبکه ایرانیان

تلاش نماینده ساوه در مجلس برای جلوگیری از انحلال فوتسال شهرداری

نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید که به صورت جدی تلاش می‌کند که جلوی انحلال تیم فوتسال شهرداری ساوه را بگیرد.

تلاش نماینده ساوه در مجلس برای جلوگیری از انحلال فوتسال شهرداری

به گزارش ایسنا، پس از تصمیم شورای شهر ساوه مبنی بر واگذاری تیم فوتسال شهرداری به سن‌ایچ و رد این مصوبه در جلسه فرمانداری ساوه، این تیم تحت پوشش شهرداری ساوه باقی ماند، اما گفته می‌شود که شورای شهر دوباره مصوبه‌ای درخصوص انحلال این تیم به تصویب رسانده است. البته این مصوبه نیز باید در کمیته انطباق فرمانداری طرح و تعیین تکلیف شود که تا لحظه ارسال این خبر چنین جلسه‌ای برگزار نشده و از آنجا که تیم شهرداری تنها تا ساعاتی دیگر برای بازی در لیگ برتر فرصت ثبت نام خواهد داشت، ایسنا از نماینده ساوه و زرندیه پیگیر وضعیت این تیم شد.

محمدرضا منصوری با بیان اینکه تیم شهرداری ساوه متعلق به مردم است و یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود، با تایید خبر تصویب انحلال تیم توسط شورای شهر به ایسنا گفت: متاسفانه شورای شهر تمایلی به حمایت از این تیم ندارد و انحلال این تیم را مصوب کرده است ولی با تمام تلاش و با جدیت به دنبال حضور این تیم ریشه‌دار در لیگ برتر فوتسال خواهم بود و اجازه نخواهم داد که این سرمایه اجتماعی به هدر برود .

وی افزود: بنده طی روزهای اخیر جلساتی با کفاشیان، رییس کمیته فوتسال برگزار کرده‌ و نتایج خوبی نیز گرفته‌ام و با همکاری ایشان کمی زمان برای تیم شهرداری ساوه گرفته‌ایم.

منصوری خاطرنشان کرد: این مصوبه قطعی نیست و باید به کمیسیون انطباق برود، پس از آن تکلیف نهایی مشخص خواهد شد .

وی در پایان تاکید کرد: تیم شهرداری ساوه یک تیم ریشه‌دار است و سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده است، بنابراین هر تصمیمی در این خصوص تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان