همه چیز درباره عروس های دریایی در یک کتاب منتشر شد

«شاید عروس دریایی» نوشته الی بنجامین با ترجمه آرزوی قلی‌زاده به عروس های دریایی می پردازد.

همه چیز درباره عروس های دریایی در یک کتاب منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعضی از قلب ها فقط 412 412 میلیون بار می تپند. ممکن است زیاد به نظر می رسد. اما در حقیقت این عدد، فقط می تواند یک نفر را تا 12 سالگی برساند. اما عروس های دریایی قلبی ندارند؛ یعنی راستش نه قلب دارند نه مغز نه استخوان و نه خون؛ اما می توانید مدتی به آنها نگاه کنید تا تپش قلب شان را حس کنید!

«شاید عروس دریایی» نوشته الی بنجامین با ترجمه آرزوی قلی‌زاده است.این کتاب، ماجراهای سوزی سوانسون را روایت می کند. او «همیشه چیزهایی می‌داند که بچه‌های هم‌سن و سالش نمی دانند، مثلا این که هر سال، ‌ عروس‌های دریایی به طور میانگین، 150 میلیون بار نیش می‌زنند، یا هر بچه مدرسه‌ راهنمایی، حدودا 20 میلیارد اتم شکسپیر  در وجودش دارد، اما با این همه هوش وقتی با بهترین دوستش مشکلی پیدا می‌کند و قبل از اینکه بتواند دوباره با او دوست شود...»

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «راست می‌گفت، هر شنبه شب بدون استثنا من و پدر به کاخ «مینگ» می‌رفتیم. یک رستوران چینی بین باشگاه ورزشی وسوپرمارکت «پرایس چاپر» در خیابان بیست و چهارم. این قولی بود که پدر موقع رفتن از خانه داده بود: این‌که هرقدر هم تمام هفته را در سفر بگذارند، شنبه شب‌ها ساعت شش کنار من خواهد بود. بدون استثنا هر هفته.
دکتر لگز پرسید: «شما هم مثل من فکر می‌کنین؟ از نظر شما هم سوزان ناراحته؟»...»
 
نشر پرتغال کتاب «شاید عروس دریایی» را در قالب 288 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 140 هزار ریال منتشر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر