ماهان شبکه ایرانیان

پور محمدی در جمع خبرنگاران:

روند مبارزه با قاچاق تشدید شده است

وزیر دادگستری با بیان اینکه روند مبارزه با قاچاق تشدید شده است، گفت: هدفگذاری ما روی هشت میلیارد است اما امیدواریم در سالی قاچاق را به زیر ۱۰ میلیارد دلار برسانیم.

روند مبارزه با قاچاق تشدید شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به رئیس جدید سازمان تعزیرات گفت: جدیداً یکی از قضات باتجربه، فاضل و با سابقه را به عنوان رئیس تعزیرات انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم تحولاتی در محیط کسب و کار و نظارت بهتر در عرضه و کیفیت کالاها صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به موضوع قاچاق کالا و ارز گفت: در این زمینه باید یک برنامه جدی‌تر و قوی‌تری با کمک همه دستگاه‌ها اعمال کنیم؛ ما از روند مبارزه و کنترل بازار اجمالاً راضی هستیم و آن را رو به جلو می‌دانیم، اما آنچه که تأمین‌کننده همه خواسته‌های ما و مردم باشد، نیست لذا باید تلاش بیشتری صورت گیرد و عزم ما این است که این حوزه را تقویت کنیم.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق روند مبارزه کاملاً تشدید شده و امیدواریم در سالی که هستیم به زیر 10 میلیارد دلار برسانیم؛ هدفگذاری را روی هشت میلیارد کرده‌ایم و امیدواریم به این سقف برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان