حسینی: تیم‌ها و اسپانسرهای بزرگ وارد فوتبال ساحلی شوند

دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری گفت: فوتبال ساحلی نیاز به ورود اسم‌ها و اسپانسرهای بزرگ دارد تا رونق بیشتری بگیرد.

حسینی: تیم‌ها و اسپانسرهای بزرگ وارد فوتبال ساحلی شوند

پیمان حسینی ، دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی این تیم مقابل شاهین خزر رودسر، اظهار کرد: رودسر به نوعی مهد فوتبال ساحلی محسوب می‌شود و تیم خوبی دارد و ملی‌پوشان خوبی را هم جذب کرده است. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و خدا را شکر با حساب 4 بر 3 به پیروزی رسیدیم. ما می خواستیم پیروز شویم. شرایط خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

دروازه‌بان نوشهری تیم‌ ‌ملی درباره اهداف تیمش در فصل جاری مسابقات، گفت‌: امسال می‌خواهیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم. احمد صالحی مدیرعامل باشگاه یکی از کسانی است که هزینه زیادی در فوتبال ساحلی انجام داده است. تیم ما پنج ملی‌پوش دارد و بهترین استادیوم ایران و شاید خاورمیانه را ساخته‌ایم که البته کامل نشده است. شمال و جنوب کشور مهد فوتبال ساحلی است. از طرفی افشین امیدی از نخستین بازیکنان نسل اول فوتبال ساحلی در ایران هدایت تیم را بر عهده دارد. به نظرم کار خوب پیش می‌رود و با حفظ این روند در سالهای آینده می‌توانیم موفق‌تر شویم و به قهرمانی‌ برسیم.

او درباره عملکرد خودش در این فصل مسابقات، گفت‌: سال خوبی را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که در مازندران و در ساری بازی می‌کنم. من نوشهری هستم و ساری نزدیک به این شهر است.

حسینی درباره برگزاری منظم این مسابقات و وجود محیط خانوادگی ، گفت‌: چند سالی است که برگزاری مسابقات بهتر شده است و با نظارت فدراسیون فوتبال و دپارتمان ساحلی و همچنین استانداردسازی ورزشگاه‌ها شرایط بهتر شده است. استعدادیابی برگزار می‌شود اما هنوز نیاز داریم اسم‌های و ‌اسپانسرهای بزرگ به فوتبال ساحلی ورود کنند. هنوز مشکلات مالی وجود دارد. اگر تیم‌های معروف فوتبال وارد فوتبال ساحلی شوند، این رشته هم رونق خوبی می‌گیرد.

حسینی با بیان این که تهران هیچ تیمی در فوتبال ساحلی ندارد، گفت‌: چند زمین فوتبال ساحلی در تهران وجود دارد اما متاسفانه تیمی در تهران وجود ندارد. فوتبال ساحلی استعدادهای زیادی در کشور دارد و باید به آن توجه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر