ماهان شبکه ایرانیان

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با خانواده شهید نورالله یزدان پناه

معاون پارلمانی رئیس جمهور به دیدار خانواده شهید نورالله یزدان پناه رفت.

به گزارش ایسنا معاون رئیس جمهور و هیات همراه بلافاصله پس از حضور در یاسوج در مراسم تشییع پیکر مطهر«شهید علی حسن بخردیان »حضور یافتند سپس به دیدار خانواده شهید نورالله یزدان پناه رفتند و با خانواده این شهید از نزدیک دیدار کردند.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار صمیمی با اشاره به شجاعت و دلاوری های مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نقش مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم این استان مردمی دلیر، غیور و استکبار ستیز هستند.

وی افزود: عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع از دین و کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشتند و در دوران دفاع مقدس با رشادت های خود شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: دیدار با والدین شهدا در حقیقت دیدار با شهداست و این دیدار توسط مسئولان نظام از وظایف ذاتی آنان است.

وی افزود: در طول عمر دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 22 هزار دیدار از خانواده شهدا صورت گرفته و امسال نیز 4500 دیدار تاکنون با این عزیزان انجام شده است.

افتتاح دو پروژه دانشجویی در آموزشکده های فنی و حرفه ای دختران و پسران یاسوج از  دیگر برنامه های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان بود. خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران یاسوج با زیربنای 1668 متر مربع و از محل اعتبارات استانی با هزینه 10 میلیارد و 248 میلیون ریال افتتاح شد .

همچنین سلف سرویس دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران با زیربنای 755 متر مربع و از محل اعتبارات استانی با هزینه 922 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان