سیدضیاء هاشمی به مهر گفت:

کانون میزبان خوبی برای فیلم‌های فجر بود/ برنامه‌هایی برای سال بعد

به گفته سیدضیاء هاشمی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای مناسبی برای نمایش فیلم های جشنواره فجر فراهم کرده است.

کانون میزبان خوبی برای فیلم‌های فجر بود/ برنامه‌هایی برای سال بعد

سید ضیاء هاشمی رییس هیات مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برنامه نمایش شورای عالی تهیه‌کنندگان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد، گفت: امسال برنامه نمایش فیلم‌ها برای شورای عالی تهیه کنندگان در سینما فلسطین و یکی از سالن های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان انجام شد. البته ما پیش‌تر چنین تجربه ای را در بخش بازار فیلم داشتیم اما امسال متوجه شدیم که این مکان بسیار فضای مناسبی برای نمایش فیلم ها دارد، به همین منظور در نظر داریم هر سال یکی از سالن های سینمایی برای نمایش فیلم ها برای شورای عالی تهیه کنندگان در کانون باشد.

وی افزود: امسال به دلیل اینکه سینما فلسطین جمعیت زیادی داشت توجه ها به آنجا معطوف شده بود اما با توجه به اینکه سالن کانون محیط بسیار خوبی دارد در نظر داریم در سال آینده علاوه بر نمایش فیلم ها در این مکان برنامه های دیگری مانند برگزاری نشست های تخصصی بعد از نمایش آثار و ورک شاپ هایی برای تهیه کنندگی در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی در پایان گفت: البته این یک طرح است و برای عملی شدن آن نیاز به مصوبه شورای عالی تهیه کنندگان هست اما ما تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد، زیرا امسال نتیجه خوبی از نمایش فیلم ها در کانون گرفتیم و رضایت ما جلب شد.

جعفر گودرزی معاون اجرایی مدیریت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز میزبانی از فیلم های جشنواره فیلم فجر را در راستای همکاری بیشتر با سینمای ایران دانست و گفت: ما در تعامل با تهیه‌کنندگان سینمای ایران سعی کردیم میزبان تعدادی از فیلم های جشنواره باشیم و تمام تلاش خود را کردیم فضایی آرام فراهم کنیم.

عکس کنار خبر از مریم قاسمی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان