از شبکه آموزش سیما

مجله «تکنو» با هدف ترویج تفکر کسب و کار نو پخش می‌شود

شبکه آموزش سیما مجله تلویزیونی«تکنو» را با هدف ترویج تفکر کسب و کار نو روی آنتن می برد.

مجله «تکنو» با هدف ترویج تفکر کسب و کار نو پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله تلویزیونی «تکنو» با موضوع ارائه محتوای مناسب در حوزه کسب و کار و معرفی کارآفرینان نوپا در قالب برنامه ای ترکیبی و گفتگومحور در شبکه آموزش سیما تولید شده است.

از اهداف این برنامه تلویزیونی می توان به ترویج تفکر کسب و کار نو در بین فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان نوپا توام با آموزش های عمومی، توسعه نهضت راه اندازی کسب و کارهای نو در جامعه با تکیه بر آموزش عمومی به فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان، ارتقای روحیه کارآفرینی و ارزش آفرینی در میان فعالان حوزه کسب و کار و ایجاد فرهنگ و عادت های مطلوب مرتبط با سواد رسانه ای و نهادینه کردن باورها و رفتار آنها در برخورد با شبکه های اجتماعی مجازی اشاره کرد.

این برنامه با آیتم های معرفی کارآفرین های نوپا، ارائه آموزش های عمومی مفاهیم کسب و کار، مشاوره کسب و کار، معرفی کتاب های حوزه کسب و کار و ایده تا ارائه (همراهی کارشناسان برنامه با مخاطبان از ایده تا راه اندازی کسب و کارشان) روی آنتن می رود.

مجله تلویزیونی «تکنو» به تهیه کنندگی منصور مطیع از سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 15 از شبکه آموزش سیما پخش می شود. ‌

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر