چگونه خسته به نظر نرسیم!

همه ما خسته می شویم

همه ما خسته می شویم. حتی زمان هایی وجود دارد که صبح از خواب بیدار شده و میگوییم :وای چقدر خسته ام! این خستگی می تواند دو جنبه داشته باشد. خستگی درونی و اثرات بیرونی مثل چشم ها و صورت پف کرده، پوست خشک و ظاهر به هم ریخته که شاید حتی شستن صورت و آرایش هم نتواند به بهتر شدن اوضاع آن کمکی کند. خوشبختانه چند راه ساده و سریع هستند که می توانند تا حدودی خستگی های ظاهری و درونی را بپوشانند و شکل و ظاهر بهتری به ما بدهند.

 

قبل از هر چیز، آب بخورید!

آب مایه حیات است و همیشه به ما توصیه کرده اند که در روز به اندازه کافی آب بنوشیم. کمبود آب در بدن می تواند تاثیری بالا در ایجاد حس خستگی داشته باشد. پس سعی کنید در روز آب به اندازه کافی نوشیده و زمان خستگی نیز آب بنوشیم. افزودن لیمو به آب هم می تواند در بهبود سریعتر حس خستگی نقش مثبت داشته باشد. 

 

ماسک صورت استفاده کنید

ماسک های صورت مرطوب می توانند به بهبود اوضاع پوست کمک کنند. ماسک های میوه مختلفی در بازار موجود است که بر حسب نوع پوست و سلیقه خودتان می توانید آن ها تهیه کرده و در زمان خستگی یا پس از یک فعالیت خسته کننده (مثلا یک پرواز طولانی!) از آن استفاده کنید. 

 

چشمان شما هم ماسک می خواهند!

دور چشم و وضعیت آن یکی از بارزترین علائم خستگی هستند که به سرعت به چشم آمده و حال و روز شما را عیان می کنند! استفاده از ماسک های مخصوص چشم می تواند این علائم را تا حدودی برطرف کنند. برخی معتقدند که ماسک چشم باید بیشتر از زمان ذکر شده روی بسته بندی، روی چشم قرار گیرد تا به خوبی اثر کند. البته این مسئله را نمی توان به همه تعمیم داد و بهتر است خودتان پس از چندبار استفاده و آشنایی بهتر با پوست خود، زمان کافی برای قرار گیری ماسک روی چشم را انتخاب کنید.

 

کمی تحرک

نشست در یک محیط برای مدت طولانی قطعا خسته کننده است. پس بلند شده و کمی راه بروید یا نرمش کنید. ممکن است بگویید وقتی خسته هستید پس حس حرکت و نرمش و قدم زدن هم ندارید! اما مطمئن باشید اندکی تحرک تاثیر قابل ملاحظه ای دارد!

 

قاشق در فریزر!

یکی از راه های سریع مقابله با پف چشم ها استفاده از یک قاشق خنک است. قاشق را مدتی روی چشم قرار دهید تا از پف چشم ها کمتر شود. 

 

مرکبات مهربان

مرکبات منبع غنی ویتامین C هستند و می توانند نقشی مهم در بازگرداندن انرژی از دست رفته ایفا کنند. در قمقمه آب همراهتان مقداری لیمو یا گریپ فروت بریزید. اگر می خواهید این ترکیب شیرین شود، به جای استفاده از شکر از عسل استفاده کنید. 

ماساژور همراه

ماساژور های چشم یک از ابزار های جالب برای کاهش پف دور چشم ها هستند. این ماساژورها دارای یک توپ غلطان فلزی هستند که با حرکت دادن آن روی چشم به خنک شدن پوست کمک کرده و در عین حال با کشیدن یک سرم روشن کننده روی پوست اطراف چشم، به برطرف کردن تاریکی دور چشم کمک می کنند. 

 

اشک خنک!

یکی از محصولاتی که می توان به سادگی از داروخانه خریداری کرد، قطره های چشمی مخصوصی هستند که با کاهش قرمزی و خارش چشم کمک می کنند. همچنین برخی از این محصولات به خنک شدن چشم نیز کمک کرده و می تواند پف در چشم را هم کمتر کند. این محصولات به یکی از ابزار های پرطرفدار در میان هالیوودی ها بدل شده است!

 

براق شو

براق کننده های دور چشم می توانند با بازتاب نور باعث شوند تا تاریکی یا چروک های دور چشم کمتر دیده شوند. این محصولات اغلب همراه با کرم های مرطوب کننده قابل استفاده هستند. 

 

یار همیشگی

یار همیشگی و راه حل سریع برای پنهان کردن چروک ها و تاریکی های دور چشم عینک آفتابی است! عینک های آفتابی بزرگ امروزی به خوبی می توانند چشم و اطراف آن را پوشانده و علاوه بر محافظت از چشم در برابر نور شدید، چین و چروک ها یا پف چشم را نیز از دید دیگران مخفی کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر