سازمان پدافند غیرعامل به گفتمان ملی فرهنگ حماسه پیوست

در جلسه‌ای در سازمان پدافند غیر عامل، دیدگاه‌ها و راهبردهای مشترک نشان داد که دبیرخانه کنگره فرهنگ حماسه و سازمان پدافندغیرعامل اهداف مشترکی دارند و می‌توانند در کنار هم به سمت و سوی اهداف مشترک حرکت کنند.

سازمان پدافند غیرعامل به گفتمان ملی فرهنگ حماسه پیوست

به گزارش ایسنا، دکترمحمدزاده که به عنوان نماینده سازمان سازمان پدافند غیرعامل در جلسه حضور داشت از روحیهی قوی در سطح ملی به عنوان اساس و پایه دفاع غیر عامل یاد کرد که درست همین نکته از اهداف گفتمان ملی فرهنگ حماسه است.

دکتر محمدزاده با اعلام آمادگی سازمان برای مشارکت در طرح گفتمان ملی فرهنگ حماسه و اجرای برنامه‌های آن اعلام داشت.

 در ادامه، ایرج گلشنی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر فراسازمانی بودن گفتمان ملی فرهنگ حماسه حضور و جدیت همه سازمان‌ها و نهادها را ضروری دانست و گفت: «گفتمان ملی فرهنک حماسه» با هدف ارتقای روحی و روانی جامعه و افزایش توان پایداری ملی با فکر و اجرای مشترک همه نهادها و سازمان‌ها ممکن است.

گلشنی، فرهنگ پدافند غیرعامل را نیز امری ملی و مربوط به همه نهادها و سازمان‌ها دانست و افزود: گفتمان ملی فرهنگ حماسه به معنی امیدآفرینی و افزایش اعتماد به نفس ملی و امید بخشی به جامعه بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقدامی جدی در جهت اهداف پدافند غیر عامل است و این فعالیتها در نهایت به مصونیت بخشی فرهنگی و اجتماعی منجر می‌شود.

در پایان مقرر شد طرفین گفتمان خود را تا تنویر کامل برنامه‌ها ادامه داده و اقدامات مشترک و بلند مدت را هماهنگ نمایند. بدین ترتیب سازمان پدافند غیر عامل نیز به جمع اعضای ستاد عالی گفتمان ملی فرهنگ حماسه پیوست.

گفتمان ملی فرهنگ حماسه و کنگره‌های آن با هدف تقویت روحیه و نشاط ملی، امید بخشی به جامعه و ارتقای فرهنک کار و تلاش طراحی و با همکاری جمیع سازمان‌ها و نهادها در حال پیگیری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر