پانادیچ : برنامه خوبی برای ۵ هفته اول لیگ داریم

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس می‌گوید دروازه‌بانان این تیم تا بازی با نفت ۱۰۰ درصد آماده می‌شوند.

پانادیچ : برنامه خوبی برای 5 هفته اول لیگ داریم

به‌ گزارش ‌ایسنا، ایگور پانادیچ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: قبل از هر چیزی از بانیان و سازمان دهندگان اردو تشکر می‌کنم. واقعا شرایط خوبی در این جا داریم. این مرکز تمرین شرایط خوبی دارد. همیشه اینجا بهترین شرایط برای کار بوده است.

او درباره وضعیت دروازه‌بانان پرسپولیس هم، گفت‌: از دروازه‌بان‌هایمان تشکر می‌کنم که تلاش خوبی انجام دادند. واقعا تمرینات بسیار سختی دارند. آنها واضح است که دوست دارند در پرسپولیس پیشرفت کنند. بیرانوند هم خودش را برای تیم‌ ‌ملی آماده می‌کند اما قبل از هر چیزی خودش را برای پرسپولیس آماده خواهد کرد. در مورد بیرانوند و رادوشوویچ نیاز نیست خیلی صحبت کنم. آنها دروازه‌بانان بسیار خوبی هستند و می‌توانند در اروپا در هر جایی که بخواهند بازی کنند اما درباره دروازه‌بان جوانمان می‌خواهم صحبت کنم. او روز به روز پیشرفت می‌کند و این موضوع کاملا مشهود است. من به عنوان مربی درویش‌وند فقط می‌توانم از او تقدیر کنم. طی یک سال اخیر او خیلی پیشرفت داشته است. امیدوارم که مسئولان در تیم‌ ‌ملی توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند. او حداکثر توانش را می‌گذارد و می‌خواهد پیشرفت کند. شانس خوبی که درویش‌وند دارد، این است که در کنارش بیرانوند و رادوشوویچ حضور دارند. من آینده روشنی برای این دروازه‌بان می‌بینم.

او افزود: درویش‌وند قطعا می‌تواند به تیم‌ ‌ملی جوانان دعوت شود باید به او توجه شود. قبلا هم در تیم‌ ‌ملی حضور داشته اما نمی‌دانم چرا از لیست خارج شده است.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در پایان، اظهار کرد: من فکر می‌کنم در بازی با نفت تهران دروازه‌بانان ما 100 درصد آماده خواهند شد و در سوپر جام بازی کنند. البته لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش‌ رو داریم.

او در ادامه درباره قرعه‌کشی لیگ هم، گفت‌: فکر می‌کنم پنج هفته‌ اول برنامه خوبی داریم. امیدوارم که در پنج بازی اول حداکثر امتیازات را کسب کنیم. یعنی دوست دارم که این اتفاق رخ دهد اما تا انتهای فصل رقبای سر سختی داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر