رستوران فردیس (سوئیس)

هتل فردیس، حدود ۵۵ سال پیش در خیابان فردوسی به مدیریت و مالکیت یک خانم ایرانی افتتاح شد. بعد از ده سال، در سال ۱۳۵۱ هتل گسترش پیدا کرد و در قطعه زمینی نزدیک به آن رستورانی نیز افتتاح شد.

رستوران فردیس (سوئیس)

هتل فردیس، حدود 55 سال پیش در خیابان فردوسی به مدیریت و مالکیت یک خانم ایرانی افتتاح شد. بعد از ده سال، در سال 1351 هتل گسترش پیدا کرد و در قطعه زمینی نزدیک به آن رستورانی نیز افتتاح شد.  

 طراحی رستوران را طراحان فرانسوی که برای طراحی قسمت‌هایی از کاخ شاه به ایران آمده بودند بر عهده گرفتند و آشپزانی نیز از فرانسه در آشپزخانه‌ی رستوران مشغول به طبخ غذاهای فرانسوی شدند.

 

 با گذشت این همه سال، فضای رستوران هنوز همان است، هنوز هم معماری و دکوراسیون داخلی رستوران، همان است که همان سال‌ها از فرانسه وارد شد. سرآشپز رستوران را هم همان آشپزان فرانسوی تعلیم داده‌اند.

 

کارمندان سوئیس، بسیار مودب و دوست‌داشتنی هستند. آن‌ها تمام سعی‌شان را می‌کنند تا شما ساعات خوشی را بگذرانید و هیچ‌چیزی کم و کسر نداشته باشید. در فصل‌هایی که هوا خوب است، می‌توانید در حیاط سرسبز رستوران بنشینید و ناهار و یا شام را در حال و هوای خوش حیاط میل کنید. 

وقتی میزتان را انتخاب کردید و نشستید، برایتان بشقابی پنیر و گردوی خیسانده شده (در فصل تابستان گردوی تازه) و ظرفی نان می‌آورند که می‌تواند حسابی اشتهای شما را باز کند. غذاهای این رستوران، اکثراً فرانسوی هستند و بنابر فصل و گیاهان و سبزیجات موجود در هر فصل و همچنین آن‌چه که در فصل‌های گرم یا سرد خوشایندتر است، متفاوت خواهند بود. 
شما می‌توانید برای غذای اصلی، بٌرش یا سوفله‌ی مارچوبه سفارش بدهید و یا حتی فوندو و یا استیک با سس فلفل. غذاها بسیار لذیذ هستند و با سس‌ها و ساید دیش‌های مخصوص خودشان سرو می‌شوند.  

در رستوران سوئیس، همه‌چیز با اصالت و زیبایی خاصی طراحی شده و این اصالت را می‌توان در رفتار کارمندان، پیش‌غذا و غذای اصلی هم مشاهده‌کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر