ماهان شبکه ایرانیان

شگفت‌ انگیزترین اتاق‌های مخفی دنیا را ببینید

در بسیاری از فیلم‌های هیجانی و حادثه‌ای و حتی فیلم‌های ترسناک در خانه‌ها و پشت کتابخانه‌ها، در مخفی وجود دارد که آغاز ماجراهای هیجان‌انگیز است

شگفت‌ انگیزترین اتاق‌های مخفی دنیا را ببینید

در بسیاری از قلعه‌ها و مکان‌های تاریخی نیز می‌توان درها و راهرو‌های مخفی زیادی دید. اما وجود این درها در معماری امروزی، کمی عجیب به نظر می‌رسد. بعضی از این درها به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که تشخیص آن برای افراد بیننده ممکن نیست. با بنیتا همراه باشید و این درهای مخفی شگفت انگیز را ببینید.

 

انباری کوچک و اسرار آمیز زیر پلکان

در مخفی

اگر به راه‌های خلاقانه‌ای برای ورود به بخش‌های مختلف خانه نیاز دارید، این خانه می‌تواند ایده‌های خوبی به شما بدهد. در این خانه، راه ورود به انباری از زیر پله‌هاست. به طوری که برای دیدن در ورودی باید پله‌ها را به سمت بالا حرکت دهید.

 

پشت این دیوار سنگی چه خبر است؟

در مخفی

احتمالا در نگاه اول، متوجه نکته‌ی عجیبی نمی‌شوید. معماری این خانه از معماری قرون وسطی الهام گرفته است. پشت دیوار سنگی در واقع اتاقی است که در قرون وسطی موجب وحشت مهمانان بوده اما در معماری مدرن فقط نقش انباری را ایفا می‌کند!

 

 

دنیای اسرار آمیز پشت کتابخانه

در مخفی

آیا برای یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز آماده‌اید؟

در بسیاری از فیلم‌های ژانر ترسناک و هیجانی، دری مخفی در کتابخانه وجود دارد که به سوی راهروهای ترسناک باز می‌شود و دریچه‌ای به سوی دنیایی متفاوت است. این در می‌تواند به کتابخانه‌ و خانه‌ی شما هیجان ببخشد.

 

باغی شگفت انگیز در انتهای اتاق

در مخفی

اگر عاشق باغ هستید، این دریچه‌ی کوچک را دوست خواهید داشت. احتمالا فیلم «باغ مخفی» را دیده‌اید و در کودکی داستان «دوازده شاهزاده‌ی رقصان» را شنیده‌اید. دری که به این باغ زیبا منتهی می‌شود، نوستالژی خوبی برای طرفداران فیلم «باغ مخفی» و داستان «دوازده شاهزاده‌ی رقصان» است.

 

انبار مخفی برای ظروف و مواد غذایی

در مخفی

این در، نور چشمی تمام مادرها و آشپزهای حرفه‌ای است!

وقتی به ظاهر این در نگاه کنید، به نظر یک کابینت بزرگ می‌آید اما در واقع این در به سالن بزرگی منتهی می‌شود که محل نگهداری ظروف و مواد غذایی است.

 

در مخفی به سبک اتاق هری پاتر!

در مخفی

همه‌ی خانه‌ها نیاز به اتاقی فراموش شده و مخفی دارند که کودک یتیم و جادوگری را در آن جای دهند و او را فراموش کنند!

 

اگر از خواندن این مطلب لذت بردید، می‌توانید آزمون «داستان رعب‌انگیز جک قاتل» را نیز بخوانید.

دوستان و همراهان همیشگی بنیتا، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید؛ همچنین می‌توانید به کانال تلگرامی بنیتا بپیوندید.

 

منبع:

list25

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان