مانند یک الماس درخشان روشن باش

مطمئناً، می­توانید پوست تیره را درمان کنید، اما مراحل پیشگیرانه می­ توانند قابل تحمل نباشند و در ضمن هیچ تضمینی نیست که صورت­تان سرخ و سفید نشود.

مطمئناً، می­توانید پوست تیره را درمان کنید، اما مراحل پیشگیرانه می­ توانند قابل تحمل نباشند و در ضمن هیچ تضمینی نیست که صورت­تان سرخ و سفید نشود.

 

دستور عمل را می­ دانیم تا اینکه به نیمه بیست سالگی می ­رسیم :

کرم ضد آفتاب را هرگز فراموش نکنید. نه تنها به کاهش خطر سرطان پوست کمک می ­کند، از آسیب اشعه ­های مضر UV طولانی مدت جلوگیری می­ کند و باعث می ­شود که لکه­ های تیره از بین برود. هنگامی که تولید ملانین زیادی وجود دارد، پوست­تان در مقابل اشعه­ های UV از خودش محافظت می­ کند. به گفتة آنجلین لیم سیلوا، مدیر آموزشی منطقه ه­ای الیزابت آردن، می­ توان از خال­‌های رنگی با استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب دوری کرد  و در حالی که پوسته پوسته شدن می­ تواند کمک کند تا رنگ پوست­تان یکنواخت شود، لازم نمی ­باشد که رنگدانه را متوقف کنیم. آنجلین توضیح می­ دهد : در حقیقت، فقط به لکه ­هایی که از پیش بوده کمک می­ کند.  

البته، دستیابی به رنگ و روی درخشان به چیزی بیشتر از استفاده از کرم نیاز دارد .داشتن رنگ پوستی ثابت بخشی از آن م‌­ باشد؛ بخش دیگر بستگی به آن دارد که پوست­تان چقدر نرم می ­باشد. سطوح نرم­‌تر، روشن­‌تر می ­باشد. برای سفید کردن پوست، یک روش همه کاره جوانسازی پوست و مراقبت از آن مطرح می شود.

محصولات در این روش شامل پاک کننده، محلول، اسانس، امولسیون، سرُم و مرطوب کننده می ­باشد. همچنین پدهای، بافت سفید کننده دارند، که به تدریج آلودگی­ ها را برای رنگ و روی شفاف و روشن برطرف می­‌کند.

 

ممکن است بسیاری درباره محصولات روشن کننده ­شان تردید داشته باشند، همانطور که ترکیبات فراوان­شان می­‌تواند روی پوست حساس ناملایم باشد. به گفته آنجلین، ملایمت راه حلی در این مورد می ­باشد.او می ­گوید : "مصرف طولانی مدت از محصولات روشن­ سازی پوست، کمک کننده نمی­ باشد، بهتر است که مصرف‌شان را میان محصولات اصلاحی مانند محصولات تقویتی و درمانی سازگار با پوستتان استفاده شود.

 

6 روش آسان برای تغییر دادن پوست تیره

1- با ماده تمیز کننده پاک کنید.  

2- با پدهای سفید کننده پوسته پوسته می ­شود.  

3- منفذ را با محلول سفید کننده تقویت کنید.  

4- در طول روز با کنترل رنگدانه و در شب با کپسول سفید کننده درمان کنید.  

5- با امولسیون نرم و روشن کننده مرطوب کنید.  

6- چشم­هایتان را با سرم چشمی روشن کننده براق کنید.  


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر