راز داشتن موهایی زیبا، در طول تمام روزهای هفته

اگر از امتحان کردن محصولات موی مختلف خسته شده‌اید و هیچ کدام تاثیر دلخواه بر روی موهای شما نداشته است به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با بینتا همراه باشید تا چاره این مشکل را بیابید.

راز داشتن موهایی زیبا، در طول تمام روزهای هفته

هیچ چیز بهتر از داشتن یک ماسک موی خوب نیست. همه ماسک‌ها شامل مواد یکسان نیستند و همینطور برخی محصولات ممکن است مناست جنس موهای شما نباشد به همین دلیل بعضی از آن‌ها موهای شما را خشک میکنند و برخی هم درخشش بی نظیری به موهای شما می‌دهند.

 

 کلید انتخاب درست محصولات مو، این است که از ترکیبات آن آگاهی داشته باشید و مطمئن باشید که مواد تشکیل دهنده محصولی که استفاده می‌کنید، مناسب مشکل موهای شما می‌باشد. ما شش نوع از مشکلات شایع مو را در این مقاله بررسی کرد‌ه‌ایم و برای هر مشکل، موادی را معرفی کرده‌ایم که برای درمان مشکلات مو کارساز خواهند بود . در ادامه با بنیتا همراه باشید تا بهترین ماسک‌های مو را به شما معرفی کنیم.

 

1- موهای آسیب دیده 

راه حل :  استفاده از محصولاتی که شامل سرامیدها(Ceramide) و اسید هیالورونیک(Hyaluronic Acid) باشند.

سرامید‌ها عنصری هستند که به جنگ موهای سالخورده و پیر می‌روند. این ماده باعث  میشود فولیکل‌ها در کنار هم قرار بگیرند. خودتان وقتی این مواد را به موهای خود بزنید خواهید دید. این ماده کمک می‌کند تا موهای آسیب دیده بهبود یابند مثل اینکه شما ساختار موهای خود را حمایت کرده باشید.

ما ماسک لئونور گریل (Leonor Greyl Masque à l'Orchidée Softening Treatment) با خاصیت نرم کنندگی را که شامل سرامید‌ است معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین کرم مو

یا ماسک فایتوکراتین  (Phyto Phytokeratine Ultra-Repairing Mask) با خاصیت ترمیم کنندگی که شامل هیالورونیک اسید است.

معرفی بهترین کرم مو

2- موهای شکننده و نازک شده

راه حل: استفاده از محصولاتی که شامل  کره گیاهی(Shea Butter) باشند.

به دلایل مختلفی موها شکننده می‌شوند. آب و هوای محل زندگی، حرارت دادن مکرر مو با استفاده از اتو و سشوار و یا  عوارض رنگ مو، می‌توانند از عمده دلایل این مشکل باشند. عناصری که در کره گیاهی هستند باعث آبرسانی زیاد به موها می‌شوند و برگشت رطوبت مجدد به موها  باعث ترمیم شکنندگی مو می‌شود. همچنین درخشندگی و طراوت به موهای شما بازمیگردد.

برای رفع این مشکل ما ماسک ترمیم کننده و مرطوب کننده عمیق شی  (Shea Moisture Deep Treatment Masque) که عنصر اصلی تشکیل دهنده آن کره گیاهی است را پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی بهترین کرم مو

و یا ماسک فایتو کراتین درخشان کننده  (Phyto Phytokarite Ultra Nourishing Masqu) که مواد تشکیل دهنده آن شامل کره گیاهی و روغن بادام زمینی است.

معرفی بهترین کرم مو

3- ماندگاری رنگ مو 

راه حل: استفاده از محصولاتی که شامل عصاره بامبو باشد

هنگامی که شما موهای خود را رنگ می‌کنید، فولیکل موجود در مو، مسئول نگهداری رنگ موهای دلخواه شما در تارهای مو است. هر بار به حمام می‌روید و بعد از استفاده از شامپو، متوجه می‌شوید که رنگ موهای شما تغییر می‌کند. به جای جنگیدن با شامپوهایی که باعث رنگ پریدگی موهای شما می‌شود از ماسک مویی استفاده کنید که شامل عصاره بامبو باشد. عصاره بامبو باعث می‌شود که موهای شما قویتر شود و و رنگ را بهتر نگه دارد.

ما به شما ماسک آلترنا (Alterna Bamboo UV + Rehab Deep Hydration Masque ) معرفی می‌کنیم که شامل مقداری زیادی عصاره بامبو است و همچنین خاصیت فیلترینگ برای اشعه های UV دارد.  

معرفی بهترین کرم مو 

و یا ماسک ماتریک بایولیج (Matrix Biolage Fiberstrong Bamboo Masque) که این ماسک هم شامل مقدار زیادی عصاره بامبو است و قیمتش هم از ماسک آلترنا ارزان‌تر است.

معرفی بهترین کرم مو

4- موهای خشک و مجعد

راه حل: استفاده از محصولاتی که شامل روغن‌های طبیعی باشد.

روغن‌های طبیعی به راحتی می‌توانند به فولیکول مو نفوذ پیدا کنند در حالیکه اکثر مواد شیمیایی و مصنوعی قابلیت نفوذ به مو ندارند و فقط به عنوان یک پوشش بیرونی بر روی موهای شما باقی می‌مانند. اگر موهای مجعدی دارید در مواد تشکیل دهنده ماسک موی خود به دنبال روغن‌های طبیعی باشید. چون تاثیر این روغن‌ها برای موهای شما بسیار خوب خواهد بود. باعث مرطوب و درخشان تر شدن موهای شما می‌شود.

ماسک موروکانولی (Moroccanoil Intense Hydrating Mask) با خاصیت آبرسانی فوق العاه‌ای که دارد برای موهای شما مناسب خواهد بود.

معرفی بهترین کرم مو

و یا ماسک ماکادامیا  (Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque) که شامل مقدار زیادی از روغن‌های طبیعی است و خاصیت ترمیم کنندگی دارد. 

معرفی بهترین کرم مو

5- موهای مرده و آسیب دیده 

راه حل: آنتی اکسیدان‌ها و پروتئین ها 

آنتی اکسیدان‌های موجود در میوه‌ها که باعث درخشندگی پوست شما می‌شوند، یک راه حل مناسب برای صاف کردن و احیای موهای آسیب دیده هم می‌باشند. حتی اگر موهای آسیب دیده هم ندارید میوه‌هایی را انتخاب کنید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند تا از آسیب احتمالی موهای شما جلوگیری کند. بهتر است بدانید که آنتی اکسیدان‌ها مانند یک ضد آفتاب هم عمل می‌کنند و از موهای شما در برابر آفتاب و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. 

ما ماسک گیاهی کیلز (Kiehl's Olive Fruit Oil Deeply Repairative Hair Pak) را معرفی میکنیم که مواد تشکیل دهنده آن آووکادو است که سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشد و روغن زیتون که تمام خواص استفاده از روغن‌های گیاهی که در بالا اشاره شد را به همراه دارد. 

معرفی بهترین کرم مو

و یا ماسک اریب (Oribe Gold Lust Transformative Masque) که مواد تشکیل دهنده آن روغن درخت بائوباب می‌باشد که سرشار از آنتی اکسیدان است.

معرفی بهترین کرم مو

 

6- موهای صاف و بدون حالت 

راه حل: کافئین یا خاک رس

چاره کار برای موهای شلال و بدون حالت این است که با تحریک پوست سر، میزان جریان خون در فولیکل های مو را افزایش دهیم. پیشنهاد ما ماسک موهای سبکی است  که باید با آن‌ها، ریشه‌های مو را ماساژ دهید اما نکته مهم این است که باید دقت کنید این ماسک‌ها شامل کافئین باشند . نیتجه استفاده از این نوع ماسک ها موج دار شدن موهای شما خواهد بود.

اگر موهای شما بدون حالت است حتما پوست سر شما هم چربی اضافی دارد.  در این صورت شما به ماسک موهایی احتیاج  دارید که در ترکیبات آن خاک رس باشد تا چربی اضافی پوست سر شما را از بین ببرد.

پشنهاد ما  قطره گرو گرجس است(Grow Gorgeous Back Into The Roots ) که شامل مقدار زیادی کافئین می‌باشد که برای ماساژ پوست سر و ریشه‌های مو بسیار مناسب است.

معرفی بهترین کرم مو

و یا ماسک موی الوایو اورآل(L'Oréal Elvive Extraordinary Clay Masque) که یکی از مواد تشکیل دهنده آن خاک رس (Clay) است.

معرفی بهترین کرم مو

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر