ماهان شبکه ایرانیان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر به میزان خبرداد

کشف سلاح جنگی در یک منزل مسکونی در شرق کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از کشف مقادیری سلاح جنگی در یک منزل مسکونی در شهرستان نرماشیر خبر داد وافزود:در این رابطه ۹ قبضه اسلحه جنگی به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است.

حسین سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف مقادیری سلاح جنگی در یک منزل مسکونی در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت:در این رابطه 9 قبضه اسلحه جنگی به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات بم، دونفر از اعضای فعال در زمینه خرید وفروش سلاح در شرق استان شناسایی شدند.

این مقام قضائی تصریح کرد:شامگاه گذشته طی یک عملیات غافلگیرانه 6 قبضه سلاح جنگی کلت کمری،3 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه مقادیری فشنگ در یک منزل مسکونی در نرماشیر کشف وضبط شد.

نرماشیر تصریح کرد:در این رابطه دو متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر اعلام کرد:متهمان دستگیر شده سابقه اخلال در نظم عمومی و همچنین تیراندازی به سمت ماموران نظامی را در کارنامه خود دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان