گیاهانی که انرژی مثبت را جذب می‌کنند-قسمت اول

استفاده از گیاهان به منظور تزئین منزل و یا محل کار ، بسیار رایج است. آن‌ها باعث طراوت بخشیدن به محیط می‌شوند. بسیاری از گیاهان، علاوه بر تزئینی بودن، انرژی مثبت را در محیط به جریان در می‌آورند و هر روز، احساس خوبی به شما می‌دهند.

گیاهانی که انرژی مثبت را جذب می‌کنند-قسمت اول

  انرژی مثبت

استفاده از گیاهان به منظور تزئین منزل و یا محل کار ، بسیار رایج است. آن‌ها باعث طراوت بخشیدن به محیط می‌شوند. بسیاری از گیاهان، علاوه بر تزئینی بودن، انرژی مثبت را در محیط به جریان در می‌آورند و هر روز، احساس خوبی به شما می‌دهند. اگر اطراف شما پر از انرژی‌های منفی باشد، نمی‌توانید سرزنده و سرحال باشید. خوشبختانه، با اضافه کردن تعدادی از گیاهان خاص به داخل منزل و یا محل کارتان، می‌توانید انرژی‌های منفی را کاهش دهید؛ و این کار نه تنها برای شما، بلکه برای آدم‌های اطراف شما نیز مفید است.

در این جا به چند گیاهی که انرژی مثبت را جذب می‌کنند، اشاره خواهد شد:

پیتوس

1. پیتوس ( Money Plant )  :

گیاه معروف دیگری که در صورت وجود داشتن در خانه‌های ما، انرژی مثبت را جذب می‌کند، پیتوس است که در واقعی نوعی پیچک است. این گیاه، جریان انرژی مثبتی را تولید می‌کند که خوش شانسی و خوش بختی را جذب می‌کند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که به جای نگه داشتن این گیاه در حیاط، آن را داخل خانه نگه دارید. به علاوه، پیتوس به تصفیه و پاک سازی هوایی که توسط مواد شیمیای موجود در محلول‌های شوینده لوازم منزل آلوده شده است، نیز کمک می‌کند؛ این گیاه، هوای داخل خانه را تصفیه می‌کند و میزان اکسیژن را افزایش می‌دهد. برگ‌های این گیاه قلبی شکل هستند. پیتوس به مراقبت کمی‌نیاز دارد و رشد و تکثیر آن بسیار آسان است. همیشه سعی کنید که این گیاه را در یک گوشه از منزل خود قرار دهید. بعضی از افراد اعتقاد دارند که برگ‌های این گیاه باید به سمت بالا باشند تا سلامتی و موفقیت را به خانه بیاورند.

مریم گلی

2. مریم گلی ( Sage ) :

این گیاه دارای خواص پاک‌سازی و تصفیه کنندگی فوق العاده ای است و می‌تواند به دفع انرژی منفی از خانه کمک کند. همچنین به کمک این گیاه، می‌توان احساسات منفی از جمله عصبانیت و ترس را از خانه و زندگی دور کرد و به علاوه، انرژی مثبت داخل خانه و محل کار شما را افزایش می‌دهد. در امریکای شمالی، سنتی وجود دارد که افراد، مریم گلی را می‌سوزانند و بر این باورند که دود حاصله از آن، انرژی منفی را دفع می‌کند و اگر این کار را با ایمان و احترام انجام دهند، انرژی منفی زیادی وارد خانه آن‌ها می‌شود. اگر این گیاه را در کنار پنجره منزلتان بگذارید، بوی خوش آن تمام فضای خانه تان را پر می‌کند. برگ‌های این گیاه، به دلیل دارای بودن خواص آنتی باکتریالی، ضد قارچی، ضد عفونی، ضد تشنجی، ضد نفخی، ادرار آوری و استروژنی، باعث بهبود سلامتی شما می‌شود. سبزی این گیاه، طراوت و زیبایی خاصی را به خانه شما می‌بخشد. به یاد داشته باشید که مریم گلی را نباید در مکان‌های خشک و یا دارای رطوبت کم، قرار دهید.

گیاهانی با انرژی مثبت

3.Holy basil:

این گیاه، انرژی منفی محیط را از بین می‌برد و امواج مثبت را جذب می‌کند. برخی افراد بر این باورند که پرورش دادن این گیاه در خانه و یا داخل باغچه، مشکلات روحی و معنوی محیط را درمان می‌کند. Holy Basil یکی از معدود گیاهانی است که حدود 20 ساعت از روز اکسیژن تولید می‌کند و همچنین گازهای مضر از جمله کربن دی اکسید و کربن مونواکسید را از محیط جذب می‌کند. شما باید این گیاه را در قسمت شمالی، جنوبی و یا شمال شرقی خانه و یا باغچه خود قرار دهید. این گیاه آنتی اکسیدانی قوی با خاصیت آنتی باکتریالی، ضد قارچی و ضد التهابی است که بیماری‌های مختلفی را از جمله سرما خوردگی، برونشیت، تب و مشکلات گوارشی را درمان می‌کند. برگ‌های ترد و لطیف این گیاه، خوردنی هستند؛ می‌توان آن‌ها را به صورت تازه خورد و یا اینکه مانند چای دَم کرد. هم‌چنین می‌توان از برگ‌های آن برای تصفیه کردن آب استفاده کرد؛ این آب تصفیه شده را می‌توانید به قسمت‌های مختلف خانه‌تان اسپری کنید تا انرژی مثبت افزایش پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر