ماهان شبکه ایرانیان

۵ اکسسوری بهارانه برای امسال

در کنار لباس‌های خاص و جذاب، استفاده از یک سری لوازم جانبی و اکسسوری‌ها می‌توانند شخصیت شما را خاص‌تر کرده و تیپ شما را بیش از پیش منحصر به فردتر کنند. به نظر می‌رسد امسال طرح‌های ساده و شکل‌های نه چندان در هم پیچیده پرطرفدار شده‌اند و خوشبختانه تعداد زیادی لوازم و اکسسوری با چنین طرح‌هایی وجود دارند که می‌توان از انها استفاده کرد. 

عینک آفتابی گرد:

این عینک‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند و واقعا مهم نیست که چه سایزی بهتر است یا کدام سایز طرفدار ندارد. مدلی که به صورتتان می‌آید را انتخاب کرده و همراه داشته باشید (البته از مدل‌های بی‌نام و نشان که محافظتی از چشمان شما در برابر نور مضر خورشید ایجاد نمی‌کنند حتما دوری کنید تا به چشمان آسیبی وارد نشود).

کفش‌های راحت:

این کفش ها حالتی مثل دمپایی دارند و خیلی ساده می‌توان آن‌ها را به پا کرد و به سرعت از پا درآورد. تنوع در این سری کفش‌ها بسیار بالا است، اما همانطور که در ابتدا گفتیم، انتخاب یک مدل ساده و به دور از پیچیدگی توصیه می شود. اگر دوست داشته باشید می توانید مدل‌های پاشنه‌دار را انتخاب کنید. 

کلاه:

هوا گرم است و آفتاب هم بی‌چشم داشتی به ما می‌تابد. پس بهتر است در کنار عینک آفتابی یک کلاه هم به همراه داشته باشید. انتخاب نوع و مدل و سایز و رنگ را هم به خودتان می‌سپاریم.

دستمال گردن:

امسال بهار دستمال گردن حسابی مد شده است و یک دستمال ابریشمی کوچک می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر شما ایجاد کند. حتما آن‌ها را امتحان کنید!

گوشواره‌های حلقه‌ای:

این گوشواره‌ها از سال‌های 1990 دوباره به دنیای ما آمده‌اند و جان تازه‌ای گرفته‌اند. در کنار مدل‌های ساده، برخی مدل‌های جدید با طرح‌های مختلف به دور حلقه نیز ارائه شده‌اند که داشتن‌شان خالی از لطف نیست. 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان