۴ کفش برای قلب دوم دختران ماجراجو!

عبارات ، نصیحت‌ها و جمله‌های مختلف درباره پا و اهمیت مراقبت از آن بسیار زیاد است. همه می‌دانیم که باید در انتخاب کفش دقت کرده و با دوری از انتخاب کفش‌هایی که ممکن است به پا آسیب بزنند، هرچه بیشتر از پایمان مراقبت کنیم. مراقبت از پا زمانی مهم‌تر می‌شود که بخواهیم به ماجراجویی پرداخته و بخواهیم به دل کوه و دشت بزنیم. به همین خاطر بهتر است برای چنین شرایطی یکی دو کفش خوب داشته باشیم تا این ماجراجویی‌ها بیشتر به ما خوش بگذرد!

1. پوتین های کوه نوردی

این کفش‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند و کارشان محافظت از پا و مچ پا در زمین‌های سنگی و کوه است. ساق این کفش‌ها به خوبی مچ پا را حفظ می‌کنند تا پایتان پیچ نخورد. همچنین بسیاری از این سری کفش‌ها با داشتن روکش Gore-Tex ماند از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می‌شوند. این کفش‌ها برای طبیعت گردی‌های چند روزه نیز ایده آل هستند.

2. طبیعت‌گردی‌های یک روزه

تورهای طبیعت‌گردی یک روزه یکی از تفریحات ایده آل ماه اردیبهشت و خرداد به شمار می‌آیند. برای بازدید از طبیعت زیبای آن و لذت بردن از بهتر است یکی از این کفش‌های مناسب برای این کار را نیز داشته باشید. ای کفش‌ها برای پیاده روی‌های طولانی مناسب بوده و در آنها می‌توان مدل‌های مقاوم در برابر آب و گل را هم یافت (این کفش‌ها و ساختارشان با کفش‌های تنیس فرق دارند و ضخیم‌تر هستند). با این حال اگر در برنامه یک روزه شما مسیرهای سنگلاخ و کوه نیز گنجانده شده است، بهتر است سراغ همان پوتین‌های سرسخت بروید. 

3. تور صحرا

اگر قرار است به مکانی بروید که خبری از آب و رطوبت نیست، بهتر است کفش‌هایی انتخاب کنید که سبک و راحت باشند. این کفش‌ها به علت ضد آب نبودن دارای بدنه‌ای نازک هستند و پارچه به کار گرفته شده در برخی از آنها اجازه تنفس پا داخل کفش را فراهم می‌کند. تور‌های صحرا، قدم زدن در ساحل یا گشتن یک شهر با پای پیاده مواردی هستند که استفاده از این کفش‌ها در آن‌ها توصیه می‌شود.

4. آبشار گردی!

اگر در ماجراجویی شما عبور از رودخانه و آبشار و مواردی از این دست وجود دارد، دیگر کفش‌های ضد آب مناسب باران و گل به کارتان نمی‌آید. در این حالت باید مدلی را انتخاب کنید که مختص قرار گرفتن در داخل آب طراحی شده و از پای شما هم محافظت می کند. این مدل‌ها با طراحی صندل مانند دارای دریچه‌هایی بزرگ در اطراف کفش برای عبور جریان آب هستند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان