شش انتخاب برتر من برای فصل جدید

 

1- رژ لبی گیرا:

من هیچ وقت از رژ لب‌های قرمز خسته نمی‌شوم و خوشحالم که متخصصان آرایشی هم هنوز شیفته رنگ قرمز هستند. 

2-پوستی درخشان:

بهترین مکمل برای یک رژ لب پررنگ چیست؟ پوستی صاف و یا زیرساختی که به شما کمک کند تا چنین پوستی داشته باشید.

3- اوله!:

از رنگ جذاب قرمز تا لباس فلامینگو و طرح زیبایش؛ تیپی اسپانیایی می‌تواند به جذابیت‌تان اضافه کند.

4- کفش آزاد و راحت:

صندل‌هایی زیبا و راحت با رنگ‌هایی خیره کننده مرا به شدت جذب می‌کنند.

5- بازی با رنگ آبی:

این لباس، روزهای پرخاطره دوران دانشگاه را به یاد من می‌آورد. آن موقع هم دامنی دقیقا به همین شکل داشتم. اما حالا جنس پارچه‌ها نرم‌تر شده و برش لباس‌ها زیباتر وجذاب‌تر گشته است.

6- برای دوست‌داران جلیقه:

این لباس نقشی اساسی در رنگارنگ بودن لباس‌های شما دارد و مخصوصا در روزهایی که به کمک یک گن لاغری نیاز دارید، به کار شما می آید.

قهرمانان فصل جدید:

کوکو شنل می‌گوید:"یک دختر باید دو ویژگی داشته باشد: با کلاس و شگفت آور." و این انگیزه اصلی ما در این گزارش است. ما می‌دانیم که مد کاملا در زندگی شما حکم‌فرما نیست ولی در عین حال می‌دانیم که چطور انتخاب درست لباس و آرایش می‌تواند به شما کمک کند تا زیباتر به نظر رسیده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. از نظر ما، این بحث توانمندسازی است.

این‌که در فصل جدید مد چیست؟، یک بحث است و بحث دیگر دانستن این است که چه لباس‌هایی را انتخاب کنید و چه لباس‌هایی حتی در پایان فصل بهار/ تابستان قابل پوشیدن خواهند بود و چگونه یک کمد لباس شیک داشته باشیم. به همین خاطر هم هست که ادیتورهای زیبایی و مد ما، با بررسی گرایش‌ها و مدل‌های مختلفی که در شو روم‌ها ارائه می‌شوند، به دنبال آن هستند که اطلاعات مختصری را در مورد لباس‌هایی که بارها و بارها خواهید پوشید ارائه کنند.

 نکته مهم دیگر برای این فصل، داشتن پوستی قبراق، شفاف و درخشان است.

ما جدیدترین محصولات ارائه شده بابهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا را به شما معرفی می کنیم تا ظاهری درخشان داشته باشید. رایحه‌ها، سرم‌ها، ماسک‌ها، کرم‌های ضد آفتاب، مرطوب کننده‌ها و لوازم آرایش جادویی که نقص‌های صورت‌تان را برطرف می‌کند. ما در گزارش‌هایمان بهترین‌ها را برای شما به همراه می‌آوریم.

کوکو شنل هم‌چنین می‌گوید:«یک دختر باید دو چیز را بداند: چه کسی و چه چیزهایی را می‌خواهد؟» ما تلاش‌مان را کرده ایم. الان تنها کاری که همه شما باید انجام دهید این است که به سمت قهرمانی فصل جدید قدم بردارید و همان فردی شوید که دوست دارید باشید. خرید خوبی داشته باشید!

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر