ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ عادت افرادی که از نظر ذهنی قدرتمند هستند [بخش سوم/ پایانی)]

برای این که از نظر ذهنی قوی شوید، باید دید خود را عوض کنید. زمانی که روزهای سخت فرامی‌رسد، افراد با قدرت ذهنی بالا هم به اندازه دیگران آسیب می‌بینند و ضربه می‌خورند.

10 عادت افرادی که از نظر ذهنی قدرتمند هستند [بخش سوم/ پایانی)]

زن خلاق

برای این که از نظر ذهنی قوی شوید، باید دید خود را عوض کنید. زمانی که روزهای سخت فرامی‌رسد، افراد با قدرت ذهنی بالا هم به اندازه دیگران آسیب می‌بینند و ضربه می‌خورند. اما تفاوت این است که آنها می‌دانند که لحظات پرچالش زندگی درس‌های ارزشمندی با خود به همراه دارند. در نهایت این درس‌های سخت هستند که قدرت لازم برای پیروزی را به انسان می‌دهند.

داشتن توان ذهنی بالا یعنی انجام دادن کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند. این افراد این عادت‌ها را دارند که در این سلسله‌مقالات مرورشان خواهیم کرد.

7. وقتی هیچ کس پیروی نمی‌کند شما باید رهبری کنید.

وقتی که از شما حمایت می‌شود راحت می‌توانید مسیری را تعیین کنید و به خود باور داشته باشید. اما آزمون واقعی قدرت زمانی است که بتوانید زمانی کارتان را به پیش ببرید که هیچ فرد دیگری به کار شما باور نداشته باشد. افراد با قدرت ذهنی تحت هر شرایطی به خودشان باور دارند، و با روش فکر کردنشان سرانجام دیگران را متقاعد می‌کنند.
زن کارمند

8. باید روی جزئیات تمرکز داشته باشید

هیچ چیز قدرت ذهنی شما را به اندازه جزئیات آزمایش نمی‌کند، به‌ویژه زمانی که خسته‌اید. هرچه افراد با قدرت ذهنی بیشتر به چالش کشیده می شوند، آنها بیشتر خود را درگیر کار کرده و از آن چالش استقبال می‌کنند. اعداد و جزئیات هم بخشی از این چالش هستند.

9. باید با افرادی که با شما بدرفتاری می‌کنند مهربان باشید.

وقتی آدم‌ها با شما رفتار بدی دارند، وسوسه‌انگیز است که خود را تا سطح آنها پایین بیاورید و کارشان را جبران کنید. اما افراد با توان ذهنی بالا اجازه نمی‌دهند که دیگران با آنها بدرفتاری کنند. البته معنایش این نیست که خودشان هم بدرفتاری می‌کنند. در عوض، آنها با همان مهربانی‌ای که با دیگران دارند با افراد ظالم و بدرفتار برخورد می‌کنند، چون آنها نمی‌خواهند بگذارند که منفی بودن افراد دیگر روی آنها اثر بگذارد.

10. باید مسئول رفتارتان باشید.

مردم بسیار بیشتر این را به یاد می‌آورند که شما چطور یک مشکل را حل کردید، تا این که آن مشکل را چطور به وجود آوردید. اگر حتی زمانی که می‌توانید بهانه بیاورید هم خودتان را مسئول بدانید، نشان می دهید که نتیجه برایتان مهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان