اختصاصی المپیک-تماشاچی ویژه بسکتبال ریو : خواننده "گانگام استایل"یا رهبر کره شمالی؟

طنزپرداز هنگ کنگی که سالهاست به تقلیداز رهبر کره شمالی می پردازد، برای تماشای مسابقه بسکتبال دوتیم آمریکا و اسپانیا در المپیک ریو به سالن رفته بود که عده ای او را با PSY، خواننده اهل کره جنوبی ترانه مشهور "گانگام استایل" اشتباه گرفتند.

اختصاصی المپیک-تماشاچی ویژه بسکتبال ریو : خواننده "گانگام استایل"یا رهبر کره شمالی؟

المپیکیک طنزپرداز هنگ کنگی که چند سالی است دائما به تقلید ادای کیم جونگ اون، لیدر کره شمالی می پردازد، اخیرا به برزیل سفر کرد تا برخی از مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو را از نزدیک تماشا کند و در برخی از استادیومها حضور می یافت. البته حضورش در ورزشگاه ها باعث می شد تا خیلی ها او را با رهبر دیکتاتور کره شمالی اشتباه بگیرند. طبق گزارش روزنامه مورنینگ پست، چاپ چین، این طنزپرداز هنگ کنگی که حالا از او به عنوان کیم جونگ اون تقلبی یاد می شود، برای تماشای مسابقه بسکتبال مردان آمریکا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال المپیک 2016 به سالن برگزاری مسابقات رفت و حتی لباسی شبیه لباس رهبر کره شمالی را به تن کرده بود و از همین رو به شدت مورد توجه هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. این مسابقه بسکتبال در نهایت با برد تیم آمریکا و صعود آنها به بازی فینال همراه بود.

او که هیچ وقت نخواسته تا هویت واقعی اش فاش شود و گاهی وقتها خودش را هووارد می نامد، کت و شلواری به رنگ مشکی و شبیه کت و شلوارکیم را برتن داشت و مدل موهایش را دقیقا مثل او درست کرده بود. این طنزپرداز مشهور، ملیتی استرالیایی دارد ولی زاده هنگ کنگ است. او در طول زمان حضورش در المپیک، عکسهای یادگاری زیادی را با ورزشکاران و هواداران گرفت. روزنامه مورنینگ پست در گزارش خود یادآوری کرد که در برزیل خیلی ها او را با PSY، خواننده اهل کره جنوبی که با ترانه "گانگام استایل" به شهرت جهانی رسید، اشتباه می گرفتند.

این طنزپرداز هنگ کنگی از سال 2013 شروع به تقلید از رهبر کره شمالی کرد و اولین بار برای یک روز خاص این کار را انجام داد ولی بعد از آن به شهرتی جهانی رسید. 

کاروان هنگ کنگ به صورت مستقل از کاروان چین در بازیهای المپیک 2016 ریو شرکت کرد و نتوانست تا به هیچ مدالی برسد ولی کره شمالی تا روز یکشنبه 7 مدال کسب کرده (2 طلا، 3 نقره و دو برنز) که این مدالها در ورزشهای وزنه برداری، ژیمناستیک، تیراندازی و تنیس روی میز به دست آمدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان