دونده ۱۶ساله‌ای که به المپیک ریو راه یافت

اکثر ورزشکاران ۱۶ساله که در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنند به دنبال قهرمانی در دبیرستانشان هستند. آنها نگران این هستند که آیا می‌توانند رقیبانشان را شکست دهند یا این که به مسابقات منطقه راه پیدا کنند یا نه.

دونده 16ساله‌ای که به المپیک ریو راه یافت

 جوانترین دونده ریو

اکثر ورزشکاران 16ساله که در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنند به دنبال قهرمانی در دبیرستانشان هستند. آنها نگران این هستند که آیا می‌توانند رقیبانشان را شکست دهند یا این که به مسابقات منطقه راه پیدا کنند یا نه. اما سیدنی مک‌لافلین به فکر این است که آیا تمریناتش به حدی خوب است که بتواند بهترین ورزشکاران دو 400 متر با مانع دنیا را شکست دهد یا نه.

دونده جوان ریو 2016

او که 16 سال دارد در آخرین روز مسابقات انتخابی المپیک آمریکا مقابل هشت زن قرار گرفت که تجربه بسیار بیشتری نسبت به او داشتند. او که اهل نیوجرسی است هدفش این بود که در میان سه دونده برتر قرار بگیرد و در تیم ملی آمریکا حضور یابد. او که از این نمی‌ترسید که با ورزشکاران حرفه‌ای رقابت کند، توانست درخشش بسیاری داشته باشد و موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. او توانست از پنج نفر جلو بزند و اختلافش با نفر بعدی تنها یک ثانیه بود. رکورد او 54.15 ثانیه بود (که برای یک دختر 16ساله دبیرستانی در دو بدون مانع هم فوق‌العاده است، چه برسد به دو با مانع). او رکوردی در میان نوجوانان به جا گذاشت. این رکورد او به اندازه کافی خوب بود که بتواند پشت سر دلیله محمد و اشلی اسپنسر قرار بگیرد و به عنوان نفر سوم به المپیک راه پیدا کند. این دو ورزشکار به ترتیب 26 و 21 سال سن دارند و با شرکت نایکی قرارداد دارند. آخرین باری که فردی به این جوانی به المپیک راه یافت به سال 1980 برمی‌گردد. مک‌لافلین پس از این مسابقات با لبخند گفت: «این که 16 سال داشته باشی و به المپیک بروی باورکردنی نیست.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر