ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ زوج هنری که روی صحنه عاشق شدند

مانند بسیاری از مکان‌های کاری دیگر، صحنه فیلمبرداری هم می‌تواند آبستن حوادثی همچون عاشق شدن باشد

مانند بسیاری از مکان‌های کاری دیگر، صحنه فیلمبرداری هم می‌تواند آبستن حوادثی همچون عاشق شدن باشد. گاهی اوقات شخصیت‌ها آنطوری که باید و شاید با همدیگر جفت و جور نمی‌شوند و یا انتخاب اشتباه کارگردانان همه را دیوانه می‌کند. اما گاهی اوقات شرایط به نحوی پیش می‌رود که بازیگران روی صحنه عاشق همدیگر می‌شوند، خصوصا آنهایی که در فیلم نقش عاشق و معشوق را بازی می‌کنند. به نظر شما این زوج‌های عاشق چه کسانی می‌توانند باشند؟ در این مقاله به 10 مورد از این عشق و عاشقی‌های سینمایی اشاره می‌کنیم:

 

1. رز لزلی و کیت هرینگتون 

بازیگر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones، شخصیتی است که نهایتا عاشق دختری جنگلی به نام ایگریت می‌شود. این عشق در این سریال ممنوع است. اما به نظر می‌رسد که جاذبه و کشش عشقی بین این دو بازیگر، به خارج از صحنه فیلمبرداری انتقال داده شده باشد.چندی بعد عکس‌های آنها با هم در رسانه‌ها منتشر شد.

2. بن افلک و جنیفر گارنر

فیلم Daredevil محصول سال 2003 از نظر تماشاگران و منتقدان اصلا امتیاز راضی کننده‌ای نگرفت، اما تنها نتیجه خوبی که از این فیلم حاصل شد، آشنایی این دو بازیگر بود. بن افلک در مصاحبه با یکی از مجله‌های آمریکایی عنوان کرد: "این فیلم، جایی بود که من همسرم را پیدا کردم. اولین دیدار و آشنایی ما در فیلم Pearl Harbor بود، اما هر دوی ما در حین فیلمبرداری فیلم Daredevil عاشق همدیگر شدیم." این دو بازیگر در سال 2005 با هم ازداج کردند و حاصل این ازدواج 3 فرزند بود، اما متاسفانه این ازدواج خیلی دوام نداشت و این زوج 10 سال بعد از هم جدا شدند.

 

3. ریچل مک‌آدامز و رایان گاسلینگ

این دو بازیگر در اولین نسخه فیلم Noah and Allie نوشته نیکولاس اسپارکس به ایفای نقش پرداختند. رابطه آن در دنیای واقعی هم مثل ارتباطشان در فیلم خیلی پر سر و صدا بود. در اوایل فیلمبرداری این کار، این دو از یکدیگر متنفر بودند تا جایی که گاسلینگ از نیک کاساویتس، کارگردان این فیلم خواست تا یک زن دیگر را به عنوان نقش مقابل او قرار دهد که البته کارگردان این خواسته او را رد کرد. اما همه چیز به یکباره 180 درجه چرخید و این دو به طرز عجیبی با هم خوب شدند. البته این خوشی‌ها اصلا پایدار نبود و نامزدی آنها در سال 2008 پایان یافت و گاسلینگ با بازیگر دیگری نامزد کرد.

 

4. فریدا پینتو و دو پاتل 

فیلم ماجراجویانه‌ای که این دو بازی کردند برنده 8 جایزه اسکار شد. دو پاتل در فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» نقش شرکت کننده در یک مسابقه هبجان انگیز را داشت و ما به عنوان بیننده زندگی او را از طریق فلاش‌بک‌هایی که نشان داده می‌شد می‌دیدیم. یکی از بخش‌های زندگی او عشق به دختری به نام لاتیکا با بازیگری فریدا پینتو بود. جرقه‌های عشق میان آنها فقط روی صحنه فیلم نبود، بلکه این دو در زندگی واقعی و خارج از دنیای سینما هم عاشق هم شدند و با هم توافق کردند که هیچوقت در یک فیلم باهم به ایفای نقش نپردازند. فریدا در مصاحبه با روزنامه US Weekly گفت: "من فکر می‌کنم که ما تا جایی که می‌توانستیم برای یک فیلم از خودمان عشق بروز دهیم، این کار را کردیم. اما قصد داریم که بقیه این عشق را در زندگی خصوصی مان خرج کنیم." این دو شش سال نامزد بودند. 

 

5. میشل ویلیامز و هیث لجر 

هیث لجر در فیلم کوهستان بروکبک او عاشق همسر خود یعنی میشل ویلیامز شد. دایانا اوسانا، نویسنده این فیلم می‌گوید: "میشلدر یکی از صحنه‌های فیلم از روی سورتمه به زمینافتاد و از صدمه‌ای که به بدن او وارد شد گریه می‌کند. او زانویش را که خیلی درد می‌کرد گرفته بود و ما دنبال کسی بودیم که او را به بیمارستان برساند. هیث خیلی سریع اعلام آمادگی کرد و میشل را سوار ماشین کرد، اما به محض اینکه میشل سوار ماشین شد مشخص بود که هیث عاشق او شده است. من به خوبی یاد دارم که آن دو کاملا در چشم‌های همدیگر خیره شده بودند. میشل از توجهی که هیث به او می‌کرد احساس خوشایندی داشت و از آن روز به بعد هر کسی می‌توانست این توجه و علاقه را میان این دو ببیند. برای هیث، این اتفاق دقیقا عشق در اولین نگاه بود." آنها به شدت عاشق هم شدند و بالاخره با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر بود. هیث و میشل بعد از 3 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و هیث لجر متاسفانه در سال 2008 فوت کرد.

 

6. گلدی هان و کرت راسل

فیلم رمانتیک Swing Shift محصول سال 1984 جریان زندگی زنی را به تصویر می‌کشید که به عنوان خدمه هواپیما کار می‌کرد درحالیکه همسرش در میدان‌های نبرد می‌جنگید. عشق میان کرت و گلدی جنجال عظیمی به پا کرد که رسانه‌ها را زیر و رو کرد. این عشق به یکی از طولانی‌ترین عشق‌های هالیوودی تبدیل شد. این زوج اکنون تقریبا 32 سال است که باهم زندگی می‌کنند و از این ازدواج فرزندی به نام وایات راسل دارند. هان درباره وقتی که روی صحنه فیلمبرداری فیلم The One and Only, Genuine, Original Family Band برای اولین بار کرت را دید توضیح می‌دهد: "من 21 ساله بودم و او 16 ساله. او فوق العاده بود اما اختلاف سنی اش با من واقعا کم بود و خیلی جوان به نظر می‌رسید. سالها بعد دوباره همدیگر را دیدیم و من از او خیلی خوشم آمد و به یاد آوردم اولین باری هم که او را دیدم دقیقا همین حس را داشتم، حتی بیشتر."

 

7. سیه‌نا میلر و جود لاو

جود لاو در فیلم Alfie محصول سال 2004 به ایفای نقش پرداخت که سیه‌نا هم در آن فیلم در نقش نیکی بازی می‌کرد و در همین فیلم بود که سیه‌نا عاشق جود شد. چارلز شایر، کارگردان فیلم در مصاحبه با مجله نیویورک می‌گوید: "من فکر می‌کنم اولین باری که آنها همدیگر را دیدند، سیه‌نا مثل یک دختر کوچک و جود شبیه مردی جذاب و دوست داشتنی به نظر می‌رسیدند."

با این تفاسیر باز هم این دو نتوانستند رابطه طولانی با هم داشته باشند. آنها بعد از اینکه در سال 2005 نامزدی شان را جشن گرفتند، در سال 2011 از هم جدا شدند. آنها قبل از این جدایی مصاحبه‌های زیادی علیه یکدیگر انجام دادند که هر کدام معتقد بودند دیگری در رابطه دو طرفه شان مرتکب خیانت شده است.

 

8. اما استون و اندرو گارفیلد

این دو بازیگر در نقش‌های پیتر پارکر و گوئن اسپیسی در فیلم The Amazing Spider-man بازی کردند. در طول نقش آفرینی در این فیلم هر دو متوجه شدند که حسشان نسبت به همدیگر چیزی بیشتر از یک همکاری عاشقانه در فیلم است. نامزدی این دو تا قبل از اعلام رسمی جدایی شان فقط 4 سال طول کشید.

 

9. ریچارد برتون و الیزابت تیلور

یکی از جنجالی‌ترین داستان‌های عاشقانه هالیوود روی صحنه رقم خورد. خانم الیزابت تیلور که تا قبل از ازدواج با ادی فیشر، 3 بار دیگر هم ازدواج کرده بود، باز هم خبرساز شد و از همسر چهارم خود طلاق گرفت و سپس دل به یکی دیگر از همکارانش یعنی ریچارد برتون بست و اینگونه شد که ریچارد، همسر شماره 5 این بازیگر زن نام گرفت. ازدواج این دو بازیگر حرف و حدیث‌های زیادی برای خانم تیلور به همراه داشت. او محبوبیت خود را در میان مردم از دست داده بود و واتیکان هم او را محکوم کرد. به گفته خود او: "این عشق دردسرهای زیادی داشت. در این رابطه هم لحظات تیره برای من وجود داشت و هم لحظات نورانی. گاهی اوقات به اندازه چندین اقیانوس اشک می‌ریختم، اما روزهای شاد و خوشحال کننده‌ای هم داشتم." این زوج در سال 1974 از هم جدا شدند اما یک سال بعد دوباره باهم ازدواج کردند. اما باز هم این رابطه دوام چندانی نداشت و آنها در سال 1976 برای آخرین بار از هم طلاق گرفتند و جدا شدند.

 

10. برد پیت و آنجلینا جولی

تقریبا می‌شود گفت همه می‌دانند که داستان عاشقانه این دو بازیگر چگونه روایت شده است. این دو سوپر استار سینمای هالیوود هنگام بازی در فیلم Mr. & Mrs. Smith عاشق همدیگر شدند. اما نکته جالب این رابطه این بود که در آن زمان برد پیت با جنیفر انیستون ازدواج کرده بود، اما آنها یک سال بعد از اکران این فیلم از هم جدا شدند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی برد پیت و آنجلینا جولی باهم ازدواج کردند که این خبر مثل بمب در رسانه‌ها منفجر شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخmahboobeh khawari | 1398/07/18 - 14:59
عکس شماره سه عکس ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ!!! اون بنده خدا جک جلینهاله نه رایان گاسلینگ!
ارسال نظر
پیشخوان