شفیعی:

برخی مسئولان دوست ندارند به سیاه‌جامگان و صبا کمک کنند

قم - مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: دو تیم سیاه جامگان و صبا با مشکلات مالی مواجه هستند ولی نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد و قم دوست ندارند به این تیم‌ها کمک کنند.

برخی مسئولان دوست ندارند به سیاه‌جامگان و صبا کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی عصر پنج‌شنبه پس از باخت 2 بر یک تیم سیاه جامگان مشهد مقابل صبای قم که در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند ولی نتوانستیم به نتیجه مناسب برسیم.

وی در مورد اهمیت این بازی اظهار کرد: این بازی در واقع 6 امتیازی بود، چون صبای قم یک امتیاز از ما کمتر داشت و از آنجایی که تیم پدیده هم باخت، رتبه صبای قم در جدول بالاتر آمده است.

شفیعی به مشکلات مالی تیم سیاه جامگان اشاره کرد و افزود: رقابت‌های تیم‌هایی که از نظر بضاعت مالی مشکل دارند بسیار سخت است.

وی ادامه داد: آقای عزیزی دو سه هفته پیش در مصاحبه‌ای گفت که اگر قرار است تیم سیاه جامگان از بحران خارج شود، مسئولان الان باید به این تیم کمک کنند.

مربی تیم سیاه جامگان با بیان این که تیم صبای قم هم با مشکلات مالی مواجه است، گفت: نمی‌دانم مسئولان چه زمانی می‌خواهند به این تیم‌ها کمک کنند. دو شهر زیارتی مشهد و قم حداقل می‌تواند از طریق رقابت‌های ورزشی بستری افزایش گردشگران باشد. نمی‌دانم چرا مسئولان دوست ندارند به این تیم‌ها کمک کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر