چطور یکی از دیوارهای خانه را با بازیافت وسایل تزئین کنید

استفاده از راکت‌های قدیمی تنیس به جای آئینه

اگر می‌خواهید دکور ویژه ای برای دیوارهای خانه‌تان داشته باشید، لازم نیست که پول زیادی خرج کنید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، کمی خلاقیت و الهام گرفتن، و در سوی دیگر اشیای غیرقابل استفاده و کمی زمان است تا بتوانید اثر مورد نظرتان را خلق کنید. همه ما وسایل اوراقی‌ای در خانه داریم که از آنها استفاده نمی‌کنیم و حتی در فکر دور ریختن‌شان هستیم. اگر از دکوراسیون خوش‌تان می‌آید، این وسایل را بازیافت کرده و دکور منزل‌تان را تغییر دهید.

استفاده از راکت‌های قدیمی تنیس به جای آئینه

شیوه ای زیبا و جالب برای تزئین دیوار، استفاده از راکت‌های قدیمی تنیس است. اگر راکت‌های کهنه ای درخانه دارید که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آنها را تمیز کرده و رویش کمی لاک و الکل بمالید و شبکه سیم کشی آن را باز کنید و به جای آن یک آئینه بگذارید. تنها کار سختی که دارید، اندازه گیری سایز آئینه ای است که باید به شکل بیضی بسازید. بدین ترتیب یک شی قدیمی بی‌استفاده را تبدیل به یک آئینه زیبا نموده اید که می‌تواند تزئین زیبایی برای دیوار باشد.

قاب‌های عکس

قاب عکس‌های زیادی در خانه دارید که از آنها استفاده نمی‌کنید؟ معمولا خیلی‌ها کادو برای اطرافیان‌شان قاب عکس تهیه می‌کنند و اگر خوش‌تان نمی‌آید تا از این قا‌‌‌‌ب‌ها برای قراردادن عکس‌ها‌ی خانوادگی‌تان استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا یکی از دیوارهای خانه‌تان را با این قابها تزئین کنید. یک قاب را بردارید، داخلش را خالی کنید و حتی شیشه اش را هم بردارید و نهایتا با بازی با رنگ‌ها و فرم‌ها، ترکیب زیبایی را خلق کنید. می‌توانید آنها را بدون پس زمینه قرار دهید و یا درمرکز آنها عکس‌هایی رویایی را قرار دهید و یا حتی جملاتی را بنویسید. سعی کنید قاب عکس‌هایی را با فرم‌های متفاوت در کنارهم قرار دهید تا ترکیب زیباتری ایجاد شود.

قراردادن گل در بطری‌های شیشه ای

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بطری‌های شیشه ای که استفاده نمی‌کنید را تبدیل به گلدان نموده و بعد آنها را به دیوار بزنید. این راه‌حل خیلی ساده و شیکی است که ظاهر خیلی جذابی به بخش‌های مختلف خانه می‌دهد. فقط به چند بطری خالی نیاز دارید تا بعد آنها را به دیوار آویزان کنید و ساختاری صاف یا مورب روی دیوار ایجاد کنید. وقتی این کار را انجام دادید، چند شاخه گل مصنوعی مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و در تک تک این شیشه ها قرار دهید.
صفحه‌های گرامافون

در خانه‌تان دیسک‌هایی دارید که به آنها گوش نمی‌دهید یا خراب شده‌اند؟ راه حل بامزه ای برای‌تان داریم. قبل از هرچیز، حسابی آنها را گردگیری کنید و اگر رنگ‌شان پریده، آنها را با رنگ سیاه، رنگ کنید. وقتی که خشک شدند می‌توانید با طرح مدنظرتان آنها را روی دیوار قرار دهید. به علاوه می‌توانید آنها را بریده و فرم‌های مختلفی را ایجاد کنید و یا حتی از برخی مواد مصنوعی استفاده کنید. در این تصاویر می‌توانید ترکیب این دیسک‌ها با چندپروانه‌ای که با همین دیسک‌ها درست شده‌اند را ببینید.

درهای کهنه

گزینه دیگر برای تزئین دیوار با وسایل قدیمی، استفاده از یک در کهنه است. اگر در کهنه ای دارید، آن را دور نیندازید. چون می‌توانید آن را بازیافت کرده و به عنوان یک ابزار زینتی از آن استفاده کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که باید تمیزش کنید. در ادامه آن را به رنگ مورد علاقه‌تان در بیاورید ولی لزومی به جلا دادن نیست. همان بهتر است که در، همان ظاهر روستایی وکهنه‌ اش را داشته باشد. بعد هر طوری که دوست دارید، در را روی دیوار قرار دهید. می توانید آن را افقی یا عمودی گذاشته و به عنوان قاب عکسی برای قراردادن عکس‌های متنوعی از آن استفاده کنید و سپس به دیوار آویزانش کنید. اگر ازعکس خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید چیزهای مختلف و متنوعی روی آن بگذارید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان