هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش چهارم

سوزن‌کاری‌های پیچیده و ظریف او که یادآور هنر خطاطی و شاعری ایرانی است، و الگوهایی که طراحی‌های هندسی سنتی را بازتاب می‌دهند همه در کارهای متعدد او حضور دارند

نغمه کیومرثی یکی از پیشروهای صنعت مد در ایران امروز به شمار می‌رود. او طراحی و تولید لباس را از سنین پایین آغاز کرده است و اکنون توانسته به بلوغ بسیاری برسد. حس زیبایی‌شناسی کیومرثی توانسته به‌خوبی سنت ایرانی را با طراحی معاصر ترکیب کند و محصولاتی حیرت‌انگیز به بازار عرضه کند. او به دنبال آن است که میراث فرهنگی ایران را در لباس‌هایی بازتاب دهد که زنان مدرن و اهل مد آنها را می‌پوشند. تلفیق سنت و مدرنیته در کارهای او بسیار جلب توجه می‌کند. 

سوزن‌کاری‌های پیچیده و ظریف او که یادآور هنر خطاطی و شاعری ایرانی است، و الگوهایی که طراحی‌های هندسی سنتی را بازتاب می‌دهند همه در کارهای متعدد او حضور دارند. کیومرثی بازار خود را بیشتر داخل ایران می‌داند و هدف او بیشتر زنان ایرانی هستند. با این حال، کار او در سراسر دنیا دارد شهرت پیدا می‌کند. او اخیرا برند خود را در امارات متحده عربی هم به راه انداخته است. او همچنین به عنوان طراح مد در جشنواره ایرانی‌های ادینبورگ هم حضور داشته است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان