هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش پنجم

علاقه نیما بهنود به مد و طراحی از دوران نوجوانی او آغاز شد، زمانی که او و دوستانش روی لباس‌هایشان جملاتی می‌نوشتند، روی آنها را با اسپری رنگ می‌کردند، و او اکسسوری‌هایی طراحی می‌کرد و نشان می‌داد

 

علاقه نیما بهنود به مد و طراحی از دوران نوجوانی او آغاز شد، زمانی که او و دوستانش روی لباس‌هایشان جملاتی می‌نوشتند، روی آنها را با اسپری رنگ می‌کردند، و او اکسسوری‌هایی طراحی می‌کرد و نشان می‌داد. بهنود در سال 1994 ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و در آن‌جا هم به کار در زمینه مد علاقه نشان داد. او در موسسه فناوری مد تحصیل کرد و از آن فارغ‌التحصیل شد. بهنود محصولات دست دوم و قدیمی را برداشت، آنها را تغییر داد و دوباره آنها را دوخت، و به این ترتیب به سبکی جدید و معاصر رسید. او با چاپ سیلک، تایپوگرافی‌های فارسی و اشعار فارسی را روی لباس‌هایش قرار داد. 

این باعث شد که بهنود به سبکی منحصر به فرد برسد. او از خطاطی فارسی استفاده می‌کند و از نسبت‌های موجود در این خطاطی بهره می‌گیرد و کلمات را روی یکدیگر قرار می‌دهد تا الگوهایی منحصر به فرد و گرافیکی و زیبا بسازد. رهیافت شجاعانه بهنود در زمینه فرهنگ و مد ایرانی باعث شده او طراحی بسیار محبوب باشد. کارهای او در رسانه‌های مختلف دنیا هم بازتاب داشته است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان