نحوه‌ی خط چشم کشیدن برای چشمان درشت

چشمان درشت به خودی خود زیبا هستند ولی با یک خط چشم، زیبایی خیره کننده‌ای به شما خواهند داد. برای این که با نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشمان درشت آشنا شوید، با بنیتا همراه باشید.

نحوه‌ی خط چشم کشیدن برای چشمان درشت

آیا به دنبال راهی برای برجسته‌کردن چشم‌های گرد زیبای خود هستید؟ راه حل ساده است: خط چشم! این روش می‌تواند مکارانه باشد، شما تنها در چند دقیقه، می‌توانید چشمانی زیبا بسازید. البته کشیدن خط چشم نیاز به مهارت خاصی دارد و رسیدن به این مهارت با آموزش دیدن و تمرین‌کردن میسر می‌شود. با بنیتا همراه باشید.
خط چشم

 خط چشم مایع، برای جلا بخشیدن به چشم‌ها مناسب است. شما می‌توانید از مداد چشم یا از خط چشم مایع استفاده کنید. خط چشمی که شما بتوانید به‌راحتی با آن کارکنید، برای شما بهترین گزینه است.
کشیدن خط چشم
درب خط چشم را بازکنید و آماده شوید. یک‌ نفس عمیق بکشید و به‌یاد داشته باشید که قرار نیست موشک هوا کنید و فقط می‌خواهید خط چشم بکشید! سعی کنید در طول کشیدن خط، چشمانتان را کاملاً باز نگه‌دارید، این مسئله بسیار مهم است.

نحوه کشیدن خط چشم
از قسمت وسط
پلک بالایی خود شروع کنید. خط بسیار نازکی را نزدیک به خط مژه بکشید، تا جایی‌که می‌توانید، این‌ خط را نزدیک به خط مژه بکشید و بعد به‌ آرامی، خط را به سمت خارج بکشید. می‌توانید در گوشه بیرونی، خط را ضخیم‌تر بکشید.
مراحل کشیدن خط چشم
این مرحله کلک زدن است! به‌آرامی دست خود را به سمت شقیقه برده و برای خط چشمتان یک بال درست کنید. دقت کنید که خط را خیلی دور از چشم نبرید و همچنین وارد آرایش اطراف نشود. اگر به‌طور تصادفی دستتان کشیده شد، نگران نباشید. با یک دستمال کوچک یا یک گوش‌پاک‌کن قسمت اضافی را پاک‌کنید.
هنگامی‌که کارتان با یک
‌چشم تمام شد، به سراغ چشم بعدی بروید. مطمئن شوید که خط‌های دو چشم با یکدیگر مطابقت دارند.


مراحل کشیدن خط چشم
به‌به! چشمان گرد شما، تبدیل به یک چشم گربه‌ای جذاب شد! به همین راحتی شما می‌توانید خط چشم کشیده و چشمانتان را به شکل دلخواهتان درآورید.
می‌توانید نگاهی هم به «
ضرر های خوابیدن با لنزهای تماسی» بیندازید.
منبع:
بنیتا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان