ماهان شبکه ایرانیان

کافه نگاتیو، دوستدار حیوانات

نگاتیو کافه‌ی کوچکی است با آشپزخانه‌ای که درست جلوی چشمتان است. آشپزخانه‌ای کوچک و تمیز.

این روزها در مجتمع‌های مسکونی، کافه‌های زیادی می‌شود پیدا کرد. با این‌که کافه نگاتیو در مجتمع ونک‌پارک قرار دارد، یکی از آن کافه‌های دم‌دستی و همیشگی نیست. ممکن است یک روز صبح که وارد این کافه شدید، دو نفر پشت یک میز نشسته باشند و گربه‌ای کنار پایشان روی زمین خواب باشد! بله، گربه! کافه نگاتیو با گربه‌های تهران مهربان است و گربه‌ها هم قدر این محبت را می‌دانند.

نگاتیو کافه‌ی کوچکی است با آشپزخانه‌ای که درست جلوی چشمتان است. آشپزخانه‌ای کوچک و تمیز. 

در این کافه سالادهایی می‌خورید از گیاهان و سبزیجاتی که پیش از این در ایران ندیده‌اید. گیاهانی سبز و بنفش، سبز با ساقه‌های قرمز! سالاد مخصوص نگاتیو، مجموعه‌ای از طعم‌های جدید است. سالادی از همان گیاهان رنگارنگ، بلوچیز و یک سس بی‌نظیر که در یک شیشه‌ی در بسته به روی میز شما آورده می‌شود. شیشه را که توی بشقاب‌تان برگردانید، متوجه می‌شوید که هیچ‌کدام از سبزیجات را نمی‌شناسید و در حقیقت تنها عضو آشنای سالاد همان بلوچیز است و بس. شکل و مزه‌ی سالاد بی‌نظیر است، دلتان می‌خواهد که این موضوع را از دوستتان پنهان کنید مبادا که چنگالش را سمت بشقاب شما بیاورد.

می‌توانید تو و یا بیرون کافه بنشینید و اگر دلتان قهوه خواست، با اطمینان کامل هرچه دوست دارید سفارش بدهید. قهوه، تخصص این کافه است. دوستان نگاتیو وارد کننده‌ی قهوه هستند، مستندی درباره‌ی قهوه ساخته‌اند و از برگزارکنندگان مسابقات باریستا در ایران‌اند. اگر دلتان می‌خواهد از قهوه بیشتر بدانید، می‌توانید مشخصاتتان را ثبت کنید تا به شما اعلام کنند که چه روزی در ماه در کافه نگاتیو فیلم مستندی درباره‌ی قهوه پخش خواهد شد. 

اسم نگاتیو، برعکس آن‌چه به ذهن می‌رسد به نگاتیوهای عکس مربوط نیست. مدیر کافه اعتقاد دارد که تمام اتفاق‌های منفی (نگاتیو) زندگی‌اش باعث به وجود آمدن بهترین و پازتیو ترین تجربه‌ها شده‌اند. او فکر می‌کند اگر روزهای بد نباشند، روزهای خوب معنا ندارند. 

می‌بینید که کافه نگاتیو، مثل همه‌ی کافه‌ها نیست. تجربه‌ای است جدید از یک ایده‌ی مثبت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان