برندهای محبوب زنان / بخش دوم

۴. شانل

مردم، به‌ویژه جوانان به خرید علاقه دارند. اغلب زنان بیشتر از مردان خرید می‌کنند و نظر آنها در دنیای خرید مهم‌تر از مردان است. در این مقاله به برندهای محبوب بانوان می‌پردازیم. فاکتورهای مورد توجه در این بخش‌بندی، قیمت، کیفیت، شهرت برند و سبک آن است. بسیاری از زنان مارک‌های با کیفیت را با قیمت پایین دوست دارند، و البته به محصولاتی که طراحی خوبی دارند هم اهمیت می‌دهند.

4. شانل

کوکو شانل این برند را در سال 1909 تاسیس کرد. این شرکت فرانسوی در سال 2012 توانست 8.6 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. شانل به دلیل البسه و تجهیزات باکلاسش مشهور است، به‌ویژه عطر شماره 5 و کت و شلوار شانل. این شرکت محصولات گسترده‌ای دارد، از عینک گرفته تا دستکش، و از کیف دستی تا کلاه. آنها حتی راکت بدمینتون هم تولید کرده‌اند.

امروزه، شانل 310 فروشگاه در چهار قاره دنیا دارد. این برند محبوبیت 82.2 درصدی در میان زنان جوان دارد و 87.1 درصد آنها این برند را می‌شناسند.

3. H&M

برند هنز اند موریتز در سال 1946 تاسیس شد. آنها در سال 2012 توانستند 21.25 میلیارد دلار درآمد داشته باشند. این شرکت سوئدی به دلیل مدهای سریعی که تولید می‌کند مشهور است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و قیمتشان پایین است و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند. H&M محصولاتی مانند لباس، تجهیزات، کفش، لوازم آرایشی و لوازم شنا تولید می‌کند. 

امروزه این شرکت دومین شرکت پرفروش دنیا پس از ZARA است. این شرکت 2629 فروشگاه در 53 کشور دنیا دارد. این فروشگاه 82.8 درصد محبوبیت دارد و 94 درصد زنان آن را می‌شناسند.

2. ویکتوریاز سیکرت

این شرکت تولید لباس زیر در سال 1977 تاسیس شد و در سال 2012، فروش آن 6.12 میلیارد دلار در سراسر دنیا بود. ویکتوریاز سیکرت نه‌تنها در زمینه لباس و لباس زیر و لباس شنا فعالیت می‌کند، که اکنون عطر، کفش و محصولات زیبایی هم می‌فروشد.این شرکت محبوبیت 83 درصدی دارد و 96.4 درصد زنان جوان آن را می‌شناسند.

1. سفورا

این شرکت فرانسوی که در سال 1970 تاسیس شده در سال 2012 درآمدی برابر با 2.64 میلیارد دلار داشته است. سفورا از کلمه‌ای یونانی به معنای زیبایی گرفته شده است و محصولات متعددی، از محصولات مراقبت از پوست تا لوازم آرایشی و از عطر تا محصولات مراقبت از مو تولید می‌کند. این شرکت محصولات متعددی دارد و فروشگاه‌هایش به مردم اجازه می‌دهند که لوازم را تست کنند.سفورا امروزه حدود 1300 فروشگاه در 27 کشور در سراسر دنیا دارد. آنها 87.6 درصد محبوبیت دارند و میزان آگاهی از آنها 92.2 درصد است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان