ماهان شبکه ایرانیان

کافه وادی

اگر به مجتمع اسکان رفته باشید، حتماً می‌دانید که طبقه‌ی پایین این ساختمان قدیمی تعدادی کافه هست

اگر به مجتمع اسکان رفته باشید، حتماً می‌دانید که طبقه‌ی پایین این ساختمان قدیمی تعدادی کافه هست. کافه‌هایی که سال‌هاست آنجا هستند. کافه وادی، یکی از آن کافه‌ها نیست! اولین کافه‌ای است که سنت‌شکنی کرده و به جای زیرزمین، طبقه‌ی همکف را انتخاب کرده. این اولین فرق کافه وادی با کافه‌های اطرافش است. وقتی میان مغازه‌های مجتمع تجاری اسکان راه می‌روید، طبقه‌ی همکف کافه را به صورت یک نمای کامل خواهید دید. ممکن نیست سرعت‌تان کم نشود و با خودتان فکر نکنید که چرا نباید هر کاری دارید را ساعتی فراموش کنید و به این "وادی" وارد شوید.

کافه وادی معماری داخلی ساده اما در عین حال امروزی و بی نقصی دارد. کافه‌ای که در همان نگاه اول، متوجه تفاوتش با آنچه در مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مرسوم است خواهید شد.

زیبایی و سادگی کافه به شما خواهد گفت که صاحبان این کافه جوان و اهل هنر هستند. می‌دانند که لازم نیست تمام کافه‌ها شبیه به هم باشند و تکرار آن‌چه از قبل وجود داشته، کار ساده‌ای است و جذاب هم نیست.

میزها به هم فشرده نیستند و فضای کافه بسیار خوش نور و شاد است. روی تمام میزها گلدانی گل هست و کارکنان کافه همه لبخند به لب دارند و با علاقه سراغ میز شما خواهند آمد. می‌توانید در طبقه‌ی همکف بنشینید و یا پله‌ها را بالا بروید و پشت یک میز بنشینید و کتاب بخوانید یا با لپ‌تاپ کار کنید.

منوی کافه وادی به جز قسمت قهوه‌ها و چای‌ها که معمول همه‌ی کافه‌ها است، قسمت کوکی، کوکتل‌های گازدار، سالاد، مینی پیتزا، سوپ و ناهار و شام هم دارد. اگر از پاستا و سالاد سزار خسته شده‌اید، سالاد ماتزارلا با بادمجان گریل و یا استیک با سس پنیر دودی سفارش بدهید.

 غذاهای عالی که انتظار دیدنشان را در منوی یک کافه ندارید. تفاوت دیگر منوی این کافه با منوی کافه‌های دیگر وجود قسمت دسر است.

اگر دلتان دسر می‌خواهد، میوه گریل با بستنی سفارش بدهید و از این‌همه تازگی و تفاوت لذت ببرید. کوکتل‌های گازدار از میوه‌های طبیعی و شربت‌های دست‌ساز تهیه می‌شوند و حس خوشایندی را به شما منتقل می‌کنند.

تصور کنید: کافه‌ای بسیار زیبا، دور از شلوغی و ترافیک میرداماد، موسیقی عالی و کوکتل چای سیاه+ زنجفیل+ لیمو+ عسل. این وادی حتماً همان است که فرهنگ لغت می‌گوید: فاصله‌ی سرسبز میان دو کوه!

بهتر است از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به کافه وادی استفاده کنید. پیدا کردن جای پارک در خیابان میرداماد و اطرافش کار دشواری است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان