چهار اشتباه رایج در هنگام خرید لباس عروس (قسمت اول)

اکثر خانم‌ها فقط یک بار خرید لباس عروس را تجربه می‌کنند و قبلا این کار را انجام نداده‌اند؛ در نتیجه ممکن است در هنگام خرید با مشکلاتی مواجه شوند و این مشکلات موجب سردرگمی آن‌ها شود

اکثر خانم‌ها فقط یک بار خرید لباس عروس را تجربه می‌کنند و قبلا این کار را انجام نداده‌اند؛ در نتیجه ممکن است در هنگام خرید با مشکلاتی مواجه شوند و این مشکلات موجب سردرگمی آن‌ها شود. اما این اتفاق نباید بیافتد. با کمی آمادگی و داشتن تصور ذهنی، تجربه خریدن لباس عروس می‌تواند برای شما مهیج و باب میلتان باشد. این مشکلات و سر درگمی‌ها به راحتی قابل حل شدن هستند. در پایین چهار توصیه درباره این چهار اشتباه بزرگ برای شما داریم. آن‌ها را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه به این توصیه‌ها عمل کنید.

1- به طراح لباس خود بگویید که بودجه مالی شما چه مقدار است:

این مساله یکی از بزرگترین اشتباهی است که عروس‌ها انجام می‌دهند. اگر بدون توجه به بودجه مالی خود، لباسی را انتخاب کنید، در آخر کار دچار مشکل می‌شوید و احساس بدی خواهید داشت. در بیشتر موارد، توجه نکردن به پولی که دارید، باعث به وجود آمدن مشکلات و سردرگمی می‌شود. به جای اینکه به دنبال لباسی که آن را دوست دارید باشید، در آخر کار مجبور می‌شوید لباسی را انتخاب کنید که برای مناسب نیست و یا اینکه زیبا است اما قیمت آن بیشتر از بودجه‌ای است که دارید. و این مساله برای هیچ کس خوشایند نیست. دانستن اینکه چه مقدار پولی را می‌توانید برای خرید لباس عروس هزینه کنید و صادق بودن با خودتان و همچنین طراح لباستان، به او کمک می‌کند تا بهترین مدل لباس عروس را با توجه به سلیقه و بودجه شما، برایتان انتخاب کند.

2- لباس زیر مناسب همراه داشته باشید:

در حقیقت، بیشتر لباس‌های عروس با پوشیدن لباس زیر مناسب، علاوه بر بهتر نشان دادن لباس عروس، اندام شما را نیز بهتر نشان می‌دهند. در نتیجه به جای خریدن سوتین و لباس زیر توری، به فروشگاه لباس زیر مراجعه کنید و از متخصصان آن‌ها کمک بگیرید تا بهترین گِن و سوتین را متناسب با اندامتان به شما معرفی کنند. و حتما هنگامی که به خرید لباس عروس می‌روید، آن‌ها را همراه خود ببرید. حتی اگر شما لباسی را به عنوان نمونه به تن می‌کنید و این لباس برای شما تنگ یا گشاد باشد، لباس زیر مناسب به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که این لباس در سایز مناسب شما، روی تن شما چگونه به نظر می‌رسد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر