شیرزادی: با این فولاد، رسیدن به سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

مدافع تیم فولاد خوزستان با اشاره به دوری سه تا پنج هفته‌ای خود از فوتبال، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا با شرایطی خوب به مسابقات برگردم و امیدوارم در مدتی که در خدمت تیم نیستم، سایر بازیکنان با عملکرد خوب‌شان نتایج خوبی را رقم بزنند.

شیرزادی: با این فولاد، رسیدن به سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

پیمان شیرزادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دوری یک ماهه خود از فوتبال، اظهار کرد: چند روز پیش در نیمه دوم بازی تدارکاتی که با سپیدرود رشت داشتیم، من به یک‌باره و بدون این که به بازیکنی برخورد کنم، با سوزشی که در پشت پای خود احساس کردم، دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم. متاسفانه بعد از سونوگرافی که از پایم داشتم، به دلیل پارگی مینیسک و با اعلام نظر پزشکان باید یک ماه از فوتبال دور باشم و به کارهای درمانی بپردازم.

او با بیان این که سه تا پنج هفته نمی‌توانم فولاد را همراهی کنم، گفت: زمانی که مصدوم شدم تنها به فکر آقای پورموسوی بودم و واقعا برای او ناراحت شدم، چرا که دوست داشتم از همان ابتدای لیگ در خدمت او و تیم فولاد باشم تا با همکاری تمام بازیکنان تیم، از همان روز اول، فولاد را به یک فولاد قوی تبدیل کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: من واقعا برای بازی در لیگ هفدهم آماده بودم که به یک باره این اتفاق افتاد، البته قسمت این‌گونه بود. به هر حال تمام تلاشم را می‌کنم تا با شرایطی خوب به مسابقات برگردم و امیدوارم در مدتی که در خدمت تیم نیستم، سایر بازیکنان با عملکرد خوب شان نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی با مثبت بر شمردن آمادگی فولاد برای حضور در لیگ هفدهم، عنوان کرد: خدا را شکر تیم آماده‌ای داریم و آقای پورموسوی مهره‌های خوبی را جمع کرده است، البته به یکی دو مهره دیگر هم نیاز داریم تا تیم کاملی شویم.

شیرزادی افزود: با این فولاد، رسیدن به سهمیه آسیایی هم دور از دسترس نیست و با اتحاد و همدلی که همه اعضای تیم دارند، برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم. ما می‌خواهیم فولاد را که تیم بزرگی است، به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

او در ادامه با بیان این که دوست داشتم در هفته اول لیگ برابر پرسپولیس بازی و به فولاد کمک کنم، گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ، تیم‌ها خیلی از هم شناخت ندارند و تیم ما نیز تغییرات بسیاری داشته است ولی امیدوارم با توجه به انگیزه خوبی که بازیکنان‌مان دارند، به خوبی از این هفته‌ها استفاده و امتیازات لازم را جمع کنیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: از هواداران فولاد می‌خواهم در همه حال به تیم کمک کنند تا با اتحاد و همدلی، موفقیت فولاد را شاهد باشیم. تمام تلاش ما این است که روزهای خوبی را برای مردم خوزستان و هواداران فولاد رقم بزنیم و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان